wat monica zegt klopt wel. hier zit ze nu in ander KDV ( dit omwille van verhuis) maar bij beide heb ik veel negatieve opmerkingen en eig weinig positieve. KDV 1 : - wat in boekjes geschreven stond en wat ze vertelde verschillende. dus dat ze logen had ik al vrvij snel door. - ze zat er meer in een park/box dan iets anders - was tot haar 15 maand daar en kreeg er alleen gemixt eten en ni vaak vlees KDV 2:- verantwoordelijke heel onvriendelijk met dat dochter ziek was en ik tot eenmaal gevraagd en eenmaal gebeld heb naar begeleidster of mijn pa haar ni moest komen halen was niet nodig, om dan kwade telefoon te krijgen dat ik ni moest liegen en moest zeggen dak opvang had as da ni zo was . heb hun ne mail gestuurd hierover maar tot op heden geen reactie - vaak kakapamper bij afhalen - soms body vuil van kaka al van voormiddag moeten ze blijkbaar niet veranderen , want ze hebben dat nagevraagd - ze moet er wel nooit in box dus mag er wel veel rondkruipen spelen - krijgt er wel geplet eten en stukjes fruit - MAAR ze hebbenz e dus ziek aan mijn vader meegegeven , zonder zijn naam te vragen , zonder controle van identiteitskaarts zonder hem ooit gezien te hebben. dus ja het is overal iets en nergens is het perfect he gr
ik ben erg positief over het kinderdagverblijf waar onze jongens naar toe gaan. Er is rust en aandacht, er staan 3 leidsters op een groep. Maar hier wordt gereageerd blij dat mijn kind naar een gastouder gaat. Maar weet je zeker hoe die omgaat met je kind? hoelang die je kind laat huilen?
Ik denk dat je mijn reactie bedoeld? Ik zei dat ik blij was met mijn gastouder, niet dat ik blij was dat ze uberhaupt naar een gastouder ging. Dit omdat ik de gastouder persoonlijk ken en dus ook weet hoe ze met haar eigen kinderen om gaat, en we denken over een heleboel hetzelfde. Daarnaast wil zij maar 1 oppaskindje en puur omdat ze het super leuk vind, niet voor het geld dus. Daarom ben ik dus blij dat ik haar heb, ik weet dat het daar goed is. Als ik als kind had mogen kiezen had ik zeker weten zelf ook voor haar gekozen, ze is zo lief, creatief en gewoon heel leuk. Als je een onbekende gastouder hebt komt dat inderdaad in principe op hetzelfde neer.
Mijn dochter slaapt ook in een buitenbedje en hier hebben ze per bedje een babyfoon aan staan. Babyfoon staat gewoon bovenop het bedje en je hoort het binnen prima hoor Mijn dochter slaapt ook veel beter in een buitenbedje dan wanneer ze binnen slaapt. Ze hebben trouwens speciale slaapzakken voor deze bedjes die warm genoeg zijn en ze kunnen er zelfs handschoentjes aan vast ritsen. Schijnt dat de buitenbedjes in Scandinaviƫ veel worden gebruikt en daar is het een stuk frisser dan hier