moeten jullie eens zien wat een kei van een hulp en nog gratis ook hahaha heel de dag loopt ze te stoffen
Ik heb ook zo'n stoffer en Iman is nog in de inwerkperiode, dus misschien kan ze ook even bij mij langskomen? hihihi
Deb heb je nooit geleerd om te DELEN... Je mag haar kunstjes niet alleen voor jezelf houden, wij willen ook hahahaha
verdikke had ik het nu maar geheim gehouden en sweetangel100 ikkes ben beetje ego kan moeilijk delen hahahahaha
Hahahaha ik denk dat ik alle speelgoed bij Iman uit de box haal en er alleen maar poetsmateriaal in leg hihi... Dan heb ik over een jaartje ook een persoonlijke hulp in de huishouding En dan zit jij ondertussen in de IK BEN TWEE EN ZEG NEE-fase hihihi... Dan moet je weer zelf poetsen
Ja kijk he Deb... Jij wil Caitlin nu ook niet uitlenen, dus moet je niet denken dat ik Iman uitleen Hahahahaha
wat een leuke foto. ik balen dat ik een zoon heb die zal wel eerder papa gaan helpen dan mama helpen met stoffen
welnee lykel dat is een kwestie van opvoeden en kwebbeltje ikke hebberig ? kinderarbeid? wat is dat hahaha dit is gewoon onderdeel aan opvoeden ze zeggen toch altijd jong geleerd oud gedaan?
Ik laat Rick nu al met een pollepel zwaaien hoor! Papa houdt niet van warm eten, maar dat zal me bij mijn ventje niet gebeuren: als mama aan het eten koken is, zit meneertje er gezellig bij (en laat vooralsnog steeds als op de grond vallen, maar oefening baart kunst) ! Enne dat poetsen dat brengen we er natuurlijk ook in!
pciesss Ramoontje maak er maar een goeie vent van die alles kan straks is de strijk aan de beurt kerels die niets kunnen lopen er al genoeg rond