laten doorslapen op buik?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosao, 27 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Op de buik door laten slapen of niet?

1. Ja, gewoon door laten slapen op de buik. Kan geen kwaad.

2. Nee, opletten en terugdraaien als ie op zijn buik ligt.

3. Voorkomen dat ie op zijn buik gaat liggen. (hoe?)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Thijmen rolt sinds een paar dagen ook in bed naar zijn buik. Hij doet het als ie 's ochtends vroeg wakker wordt en een beetje gaat spelen en schuiven. Vanmorgen merkte ik dat ie dan ook weer in slaap valt. Ik schrok me echt dood, normaal horen we hem vanaf 6 uur een beetje miepen, maar vanmorgen niets.... ga ik kijken op het schermpje van de babyfoon ligt ie onwijs stil op zijn buik. Ben meteen bij hem gaan kijken en toen keek ie me echt met een lachje aan van kijk eens wat ik heb gedaan :)

Maar de vraag is dus, zouden jullie hem terugdraaien of door laten slapen?

Groetjes Rosa

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Kyano slaapt als sinds zijn 1e nacht op zijn buikje, ik kom hem omdraaien wat ik wilde maar dat hielp niet want dan bleef hij huilen en zodra hij op zijn buikje lag was het weer goed... Toen hij zichzelf om kon draaien toen draaide hij zichzelf altijd op zijn buikje.. De kraamverzorgster was er toen niet blij mee maar ja ik ga niet die kleine laten huilen en hij sliep gewoon goed, en tot op de dag van vandaag slaapt hij nog steeds op zijn buik :D

Antwood op je vraag, Nee ik zou hem niet terug draaien..

3. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    kan geen kwaad hoor, als het goed is kan hij zelf ook al terugrollen.
    Demi slaapt al 2 mnd op dr zij of dr buik

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Niks aan te veranderen, joh, als hij lekker slaapt zo, kan het echt geen kwaad.

Hester slaapt sinds een maand bijna alleen nog maar op haar buik.
    Deels omdat ze nog niet zo goed terug kan draaien en deels omdat ze volgens mij gewoon lekker ligt zo!

En anders blíjf je maar terugdraaien, want als ze het eenmaal hebben ontdekt....

5. tukkertje

tukkertje Actief lid

14 mrt 2008
    155
    0
    0
    Mike wil ook alleen nog maar op zijn buik slapen. Begon 2 maand terug of zo. Vond het best eng de eerste week, heb hem zelfs wel eens zien liggen dat ik d8, krijgt hij zo nog wel lucht. Maar je wordt vanzelf minder angstig als je ziet dat hij toch wel uit zichzelf zijn hoofd bij draait.

6. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

9 okt 2006
    2.351
    0
    0
    overijssel
    ik zou je mannetje lekker laten liggen..

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Één keer heb ik Camila op haar buik gelegd om te slapen, Camila en ik waren namelijk beiden kapot van de slapeloze- en huilnachten. Ze sliep heerlijk, maar ik ging elke vijf minuten kijken (en dat drie uur lang) of het wel goed ging. Ik voelde me er niet prettig bij, daarom daarna nooit meer gedaan.

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Eva draait al een paar maanden telkens op haar buik in bed... maar ging dan niet slapen. Maar sinds een week opeens wel en nu slaapt ze alleen nog maar op haar buik, soms op haar zij. Ik had hier van de week trouwens ook een topic over geopend. Ik draai Eva nog wel steeds naar haar rug, maar dat heb ik vanavond al zo'n 5 keer gedaan en ze draait dan meteen, in haar slaap, weer naar haar buik :(.... ik hou er maar mee op denk ik ;).

Deel Deze Pagina