Onze zoon had de laatste dagen weer erg veel moeite met inslapen. Hij wilde steeds dat we bij hem waren en het duurde echt 2 uur voor hij sliep. Daarom hebben we hem sinds vrijdag een knuffel mee naar bed gegeven waar hij heel graag mee speelt. en dat werkte! Hij ging niet huilen maar speelde lekker met zijn knuffel en viel na 20 min vanzelf in slaap. Helemaal top dus! ... Maar nu... de knuffel is er eentje die we gekregen hebben van de CZ zorgverzekering, een soort draak, best groot. Hier kunnen we er natuurlijk nooit nog 1 van krijgen, zeker aangezien we hier niet meer verzekerd zijn. Mijn man wil sowieso dat hij zich niet hecht aan 1 knuffel, dus die wel steeds een andere knuffel mee naar bed geven. Ik heb geen idee of dat gaat werken. Wat denken jullie?
Je kunt het natuurlijk proberen, telkens een andere. Onze ervaring is dat onze zoon toch een voorkeur kreeg. Wel liggen er altijd nog een paar andere kleinere knuffeltjes in bed. Ik hoop dat die voldoende zijn als 'back-up' mocht er ooit iets met zijn grote vriend gebeuren.
Is het niet gewoon die oranje zetje zebra? Zijn heel veel mensen die er niks mee doen hoor. Ik had toevallig laatst nog gevraagd of iemand er interesse in had hier op ht forum. ( maar volgens mij heb ik hem toevallig weggegooid pas omdat niemand hem wilde). Maar anders plaats je even een oproepje bij 'gevraagd'. Daar heeft vast iemand hem voor je hoor!! Onze dochter heeft trouwens ook met 14 maanden voor het eerst een knuffel gekregen in bed, ze is er nu wel aan gehecht. Ik had ook echt het idee dat ze het toen nodig had. Ik had er 1tje uitgezocht waar ik er twee van heb gekregen....
Ik doe hier hetzelfde als tupp, meneer heeft een voorkeur voor 2 knuffels maar je kan in zijn bedje dus een aantal knuffels leggen, zodat er iig altijd iets ligt.
Inderdaad gewoon proberen.. Misschien eerst deze met andere... Maar mijn neefje heeft ook meerdere, niet altijd dezelfde
Beide hebben ze bij ons duidelijk een favouriet en de oudste kan ook echt niet zonder. Uit logeren en haar hond vergeten betekent echt terugrijden. Hier hebben we er helaas maar 1 van heb ook nooit een dubbele kunnen vinden tot nu toe is dit goed gegaan. De jongste heeft meer knuffels in bed liggen, maar pakt altijd haar giraf eruit als deze er niet ligt valt ze veel moeilijker in slaap. Ik heb het nooit een probleem gevonden dat ze zich aan 1 knuffel hechten. Bij ons is wel de afspraak dat de knuffels alleen in bed blijven zodat je geen drama hebt dat hij niet te vinden is.
Hier ook duidelijke voorkeur voor 1 knuffel. Idd even oproepje plaatsen op t forum/facebook (zoekhoek van je woonplaats)/forum
Zetje zebra is evt als het nodig is te koop bij de CZ shop.zelf hier ook een van de favoriete knuffels
Ja die is het inderdaad, haha. helemaal geen draak dus... goed idee om een oproep te plaatsen! We gaan vanavond eerst proberen Nijntje mee naar bed te geven, die vind hij ook leuk, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
QZ-111 Mama`s & Papa`s / CZ Zetje Zebra | Zorgverzekeringen | knuffelsite hier kan je 'm bijvoorbeeld kopen?... Mijn zoontje hebben we ook altijd meerdere knuffels aangeboden, maar al snel had hij er eentje als favoriet. Zonder deze knuffel gaat hij niet slapen, hij sleept hem inmiddels ook overal mee naar toe. in huis en als we ergens naar toe gaan. Denk niet dat je het echt tegen kan gaan, en ach, hij heeft echt veel steun aan zijn knuffeltje. Ik vind het ook wel lief juist.
Hee ik heb ook die oranje zebra maar hij ligt hier in de kast! Weer niet waar je woont? Je mag m zo hebben hoor!
Hier heeft ze ook echt 1 favo. We hebben er gewoon 2 in huis. 1 Die gewoon in bed blijft. En de andere is voor beneden en als we ergens op bezoek gaan. Haal er binnen kort nog weer ff 1 bij. Je weet maar nooit.
Hier ook duidelijk de voorkeur voor eentje en die is er inmiddels in viervoud zo heeft ze steeds een schone en mijn ouders wonen verder weg en daar ligt er eentje want we zijn 1x de tas vergeten waar de knuffel in zat....... DRAMA!!! En niet overal te koop helaas.
Ons meisje heeft een tutteldoekje van Petit Bateau waar ze gek op is. Zodra ze haar matras aanraakt pakt ze het gelijk en als ze het niet ziet liggen gaat ze zoeken.. Helaas kan ik nergens op internet zo'n zelfde doekje vinden