Hier ligt er ook van alles in bed, maar geen favoriet, wisseld nog eens, eerder de tutlap met speen van winnie the pooh, heb er ook maar een van, was een kado.. Over het algemeen gaat deze dus niet mee op pad! Sinds 2 wkn heeft ze wel een babypopje die moet overal mee naar toe, ook naar bed, dus denk dat dit haar favo geworden is...
Ik had voor mn zoon twee knuffels in bed als decoratie zeg maar. Een knuffel van een oud collega van mn vriend en een van mn vriend zn broer die hij op de dag dat Tycho geboren werd kwam brengen. Een hele tijd lang moest en zouden "Beer&Muis" overal heen met slapen enz enz. En toen vond hij ineens een schaap in sn speelgoedbak .... Sindsdien zijn mijn zoon en "Bammetje" onafscheidelijk. Hij heeft er daarvoor nooit naar omgekeken. Beer&muis zijn in de vergetenheid geraakt. Ze staan nu samen op de kast die bij mn zoon op zn kamer staat. Ze schoven in bed steeds verder op naar achteren hahah. Onze zoon is dus verandert van knuffel! En dat hechten aan een knuffel... denk niet dat je dat tegen kunt gaan. Onze dochter heeft nu zo'n tutlap in de vorm van een beer van volgens mij jonge gezinnen. Ze "knuffelt" voornamelijk met het waslabel en het knoopje gan die tutlap. Ook bij haar staan er twee knuffels in haar bed dus missch verandert zij ook nog gan knuffel ....