laten huilen!!! doe de test!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sydneys, 16 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

ik weet natuurlijk niet hoe jij naar de wc gaat, maar zou niet weten hoe ik mijn zoon zn hoofd moet stoten dan...zijn hoofd zit onder mijn kin zeg maar, hang jij ondersteboven dan ofzo??

2. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Maar dan moet de baby dus wel slapen en dat weet je niet op voorhand of ie dat gaat doen en doet ie dat wel weet je niet of ie tussendoor nog wakker wordt en gaat huilen... En niet douchen als je alleen bent, je zal een man hebben die internationaal vrachtwagenchauffeur is en een week van huis is;)

3. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nee maar ik kom naar voren met gaan zitten, je maakt een knik dan zeg maar en dan zit daar dus een muur bij ons....

4. tuc

tuc Niet meer actief

dan douche je toch als ze net wakker zijn en gegeten hebben dan kunnen ze op een kleed daar of in de wipstoel spelen.

5. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Maar dan zit aar toch eerst nog je eigen hoofd voor? Je kind steekt miet boven je uit over het algemeen.

6. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Nope sorry gooi niet alles om voor een baby, dochterlief moet ook naar school en zoonlief ook in de kleren en ikzelf ook voor ik haar kan brengen en ja dan wil ik gedoucht zijn anders wordt ik niet wakker en als baby lief dat net wel doet wacht ze maar 10 minuutjes... Prima dat jullie het anders doen maar ik wordt al moe als ik eraan denk om ze voortdurend aan me vastgeplakt te hebben....

7. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik mis het juist echt enorm :)

8. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    daar zit wat in, maar ik ga dat dus niet uitproberen, zal net ff niet zo werken, vind ik een groter probleem dan ze even laten huilen....

9. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    dan mag je soms mijn dreumes wel even lenen als die weer eens voor stickertje speelt;) Hij mag heus weleens plakken maar gen 24/7;)

10. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik heb pas 1 kind, en het zal vast anders zijn met nr 2, maar ben toch van mening dat de baby de eerste tijd op nummer 1 hoort te staan. Niet dat de andere kinderen geen of minder aandacht krijgen, maar het is heel normaal dat een baby de eerste tijd zo bij je wil zijn.

Met een draagdoek ben je juist mobiel, dat lijkt me juist zo handig met grotere kinderen erbij.

Ik mis de tijd van dat kleine lijfje de hele dag tegen me aan ook enorm:) als ik haar nu niet in de rugdrager maar in de draagdoek van voor zet, is het mama knijpen en geen seconde stil kunnen blijven zitten;)

11. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Die van mij heeft een hekel aan plakken, dus graag ;)

12. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Ik had dus een huilbaby die tegen me aan woonde, dan ga ik haar niet uit de doek halen als ik naar de wc moest. En mja, hier gooide ik dus wel alles om voor mijn baby, simpelweg omdat ze me nodig had en ik best kon wachten met bijvoorbeeld douchen tot papa haar over kon nemen. En met een tweede kindje zal dat inderdaad anders zijn, maar ook die gaat in de doek zodat mijn dochter ook niets tekort komt.

13. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Als er hier ooit een tweede komt zou ik juist wel de draagdoek gaan gebruiken omdat ik gewoon geen van beiden te kort zou willen doen... En ik douche trouwens ook op de momenten dat de kleine slaapt en ik heb haar tot halverwege mijn rug, maar ik ben echt wel in 5 minuten klaar met douchen en afdrogen :) hier trouwens zo'n kleine badkamer dat de wipper er niet eens inpast als we in de badkamer staan!

14. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Maar als de baby op nummer 1 staat lijkt me juist dat de rest minder aandacht krijgt, ik kan me niet vierendelen helaas... En ik ben niet handig met draagdoeken, kind wiebelt alle kanten op en ik vind het eng dus nee daarom begin ik er niet aan.

Maar wat ik zei, ieder zijn ding.. maar wat ik me wel serieus afgvraag, gaan jullie kindjes naar een kdv? En hoe denken jullie daar dan over want dan kunnen ze simpelweg niet enkel voor jullie kindje zorgen en een gastouder wellicht ook niet, al heb je daarin misschien wat meer inspraak als jouw kindje het enige is dat ze hebben.. Of zijn jullie thuisblijfmama, dan speelt dat probleem natuurlijk niet... En hoe denken jullie mannen erover? hetzelfde? Nogmaals ieder zijn keus maar dat zijn dan zo wat dingen die ik me afvraag? Gewoon nieuwsgierig zeg maar;)

15. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Mee eens... Alhoewel ik geen huilbaby en ook geen draagdoek had/heb.. Maar met een tweede komt die zeker!

16. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Niet elke baby wil graag in een doek ;) Ik had ook een dochter met een moeilijke start die heel veel huilde maar ze heeft nooit gedragen willen worden.

17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik vind dit eerlijk gezegd ook wat negatief verwoord. De realiteit leert toch dat baby's ons leven die eerste periode totaal op zijn kop zetten? Dat hoort erbij. Ik zou er liever in meegaan dan gewoon er tegen willen vechten.

18. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg

Hij plakt wel wat lomp hoor dus een kopstoot zo nu en dan krijg je dan ook en zijn idee van een lief kusje is zijn tandjes in je bovenlip zetten, doet ook auw;)

19. Sandrasv

Sandrasv Actief lid

9 mrt 2013
    253
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Dat mag je vinden maar ik ga niet alle woorden op een weegschaaltje leggen... Er zijn hier meer kinderen die ertoe doen en die ook zo hun dingetjes hebben die voor hun belangrijk zijn dat kan niet allemaal voor een baby aan de kant in mijn optiek en in mijn leven. Als dat in jou leven wel past moet je dat vooral doen, geen probleem toch?

20. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Ik heb er voor gekozen om mijn dochter niet naar de opvang te brengen voordat zij sowieso 6 maanden oud was. Gelukkig had ik die mogelijkheid en heeft mijn moeder een dag opgepast.
    Uiteindelijk is ze een dag gegaan vanaf 10 maanden en ben ik nog steeds niet echt fan. Helaas geen goede gastouder gevonden.

Deel Deze Pagina