Eens! Overigens ben ik erg tevreden met de 15 minutenregel; laten huilen... Heeft bij ons goed gewerkt. Hij is een erg lief mannetje die van zijn bedje houd. Hij heeft natuurlijk ook zijn flinke huilmomenten maar die zijn meestal als hij op is. Hij is momenteel ook erg aanhankelijk. En ik geef hem dan ook echt wel even fijne knuffelmomwntjes. Maar ik merk ook dat als ik even naar de keuken ga hij het huilen na tien minuten ophoud en vervolgens heerlijk speelt. Ik geloof dat je als moeder je kind het beste aanvoelt. Met een volgend kindje kan ik best anders handelen, maar voor hem is dit nu echt het beste. Ik ben gek op hem en hij is gek op ons en onze omgeving (mensen ).
Nou ik heb hem ook weleens laten huilen. Heb het gevoel dat ik nu de meest waardeloze moeder ooit ben, in de ogen van één aantal mensen. Maar doe het mezelf aan door het ook onderwerp lezen en me dan ook nog daadwerkelijk schuldig te voelen voor 10 minuten. Gelukkig kijk ik dan weer maar mijn ventje en krijg dan een big smile en besef me dat ik het helemaal niet zo verkeerd doe. Ik zorg goed voor hem, ben er voor hem indien nodig, maat af en toe moet het kleine driftkikkertje ff wachten omdat dat nu eenmaal ff niet anders is.
nee jog, veel kindjes hebben het nodig om even te huilen, waar ik op tegen ben is als mn kindjes lange periodes laat huilen omdat mama en papa willen doorslapen of dr phil willen afkijken (bij wijze van spreken) veel cb's geven vaak als advies "laat maar huilen al is het een uur of langer" en dat kan ik niet begrijpen enkele minuutjes huilen zullen sommigen nodig hebben
aan de mama's met baby's die moeilijk in slaap vallen, toevallig al eens een stofzuiger geprobeerd? zodra dat ding hier aanstaat valt dylan in slaap ook al is hij niet echt moe
Ik ging in het kamertje van mijn dochter staan strijken als ze niet kon slapen. Uuuuuuuuren heb ik gestreken de eerste paar maanden. Zo was ik dichtbij voor haar, gaf haar een veilig gevoel en ik vond het fijn dat ze toch even in haar eigen bedje lag te slapen zodat ze leerde dat het een fijne plek is om te slapen. Ik stond op een gegeven moment de washandjes enzo ook te strijken hahaha
Gefeliciteerd met je zoontje! Leuke verjaardag gehad? (Moest ik even typen, even een vrolijke noot in deze topic!)
Heel veel sterkt! M'n dochter heeft vanaf week 5 tot week 8 enkel gehuild 24/7 en ik deed het alleen, geen man, overleden. Na meerdere malen de HA post die haar gezond verklaarde, doorgestuurd naar ka. Opgenomen ter observatie, kwamen ze erachter dat ze reflux had en kmA. Krampen, krampen, krampen, resulteerde ik huilen! Daarvoor was ze het zonnetje, en daarna ook weer. Hopelijk vinden ze een oorzaak! Succes meis