Gaan kinderen eerst zitten en dan kruipen of eerst kruipen en dan zitten. Of kan beide? Lisanne kruipt al wel maar gaat nog niet vanuit kruiphouding zitten.
Je bedoelt geloof ik dat ze zelf gaan zitten toch Hier ging hij eerst kruipen en toen vanuit zichzelf zitten. Volgde elkaar wel snel op. Hij kon toen overigens al een paar weken goed zitten.
Hier begon ze eerst met kruipen al heel vroeg en duurde toen nog wel even voor ze ging zitten (al was het nog vroeg maar dat is ze met alles)
Eerst ging ze tijgeren, toen zitten en daarna kruipen. En nu sinds een week ongeveer gaat ze ook staan.
Sophie begon met zitten ( je zette haar neer en dan bleef ze zitten ) dus niet echt zichzelf....later ging ze billenschuiven en eigenlijk pas toen ze liep is ze ook gaan kruipen... Roos ben ik bang hetzelfde...die zit ook super goed maar verder doet ze niks...zal ook wel weer een billenschuiver worden...hebben ze van hun mama....
Kylian begon met buikschuiven, echt razend snel was hij daar mee. Daarna is hij gaan kruipen en toen pas kon hij uit zichzelf gaan zitten. Hij kroop dan naar de kast, naar het laagste gedeelte, pakte zich daar vast en liet zich dan zijwaarts op zijn billen vallen om vervolgens te gaan zitten. Groetjes Anita
eerst in de kruiphouding, toen iets naar achteren verplaatsen en toen per ongeluk zitten.... Naar voren kruipen lukt nog niet... Dus eerst zitten en toen kruipen al wacht ik daar dus nog op...
Mijn zoontje kon zelf gaan zitten met 7 maanden en vlak daarvoor is hij gaan buikschuiven (en ging als een tierelier door de kamer) maar pas met 10 maanden is hij echt gaan kruipen!
mijn zoontje ging eerst tijgeren, toen leerde hij zitten en kroop hij af en toe een klein stukje en daarna ging hij steeds meer kruipen..
mijn zoontje zat op 8 a 9 maanden, kruipen leerde hij pas toen hij bijan 1,5 jaar was hahaha! hij werd een billenschuiver nadat hij kon zitten. Ik vond het allang best, hij kon zich voortbewegen...hoera. op een familiefeestje ging hij zijn nichtjes nadoen, dikke pret...die gingen kruipen en hij deed mee. In zijn babyboek staat dus ook: ik kon kruipen toen ik 1,5 jaar was.... ps..hij liep wel met 13,5 maand...ze zeggen wel eens dat billenschuivers laat lopen...maar dat viel hier erg mee!!
Hier niet zo'n hele vlotte met zitten.. Hij bleef rond de 6 maanden zelf zitten als je hem neerzette Tijgeren rond de 9 maanden Kruipen rond de 10 maand staan rond de 11 maand gaan zitten net na de 12 maanden.. Maar mijn zoontje speelde altijd op zijn buik, dus hij had er ook niks aan om te leren zitten. Dat kwam dus pas later.