Misschien zit ze in een groei spurt en heeft ze gewoon weer extra voeding nodig! Ik zou haar ook niet laten huilen! Kun je zelf toch ook niet van slapen dan!
jij merkt zelf het beste watvoor huiltje het is . ons zoontje slaapt meestal door. Als hij 's nachts echt verdrietig is dan weet ik dat hij gewoon honger heeft. Dus volg je eigen gevoel zou ik zeggen
Volgens mij hoor je als ouders bij elk CB-advies te vragen 'waarom?' En vervolgens als ze met niet veel zinnigs komen 'waar baseert u dat op?'
mijn zoontje is 18 maanden en drinkt s'nachts nog een pyamapapje moet ik wel zeggen hij weegt ook maar 9,5 kilo dus hij zal het wel nodig zijn whaha.. vind het eigenlijk ook niet zo heel erg moet ik zeggen vind het rottiger dat hij de laatste tijd zo vroeg wakker is pff maargoed als je kindje het zo lekker vind om snachts nog een flesje te krijgen waarom niet? of je moet het zelf natuurlijk egt heel vervelend vinden dan zou je kunnen proberen om haar te laten huilen.. alleen ik persoonlijk vind het zielig en iik doe het niet.. veel succes
Hier een maand terug hetzelfde gehad heb haar gewoon een flesje gegeven en toen ineens was het over. Nu slaapt ze al weeeeken gewoon door zonder flesje ze zal het nodig gehad hebben, en van die opmerkingen van: daar wennen ze aan straks kun je er elke keer uit, daar luister ik niet naar
Wat een dom advies weer! Lekker een flesje geven hoor kunnen jullie daarna weer allemaal lekker verder slapen
Lekker geven komt vanzelf een tijd dat ze er niet meer voor komt. Hier tot 12 mnd regelmatig nachtfles gegeven
Lekker een flesje geven! Mijn zoontje kreeg tot 11 maand een nachtvoeding. En van de één op andere dag was het over. Nu wordt hij soms nog wel eens wakker, maar valt dan zelf weer in slaapt. Als hij echt overstuur raakt dan haal ik hem er uit, knuffelen even, en leg hem weer terug.