nog mensen???

Discussie in 'De lounge' gestart door -, 27 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    heey zijn er nogmeer nachtbrakers zoals ik???
    ik slaap heel slecht door nachtmeries bah word er moe van...

    xxx
     
  2. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik slaap ook heel slecht!! Zit dus inderdaad ook nog steeds op. Ik slaap slecht doordat ik geen goede houding kan vinden en als ik lig heb ik erg last van bandenpijn.... Vreemde dromen heb ik trouwens sinds een tijdje ook, blijkt normaal te zijn tijdens de zwangerschap he??
     
  3. Niet meer actief

    jah heb ik ook een tijd gehad banden pijn, nou geloof me vanaf nu zalje de komende tijd gewoon rot slapen hahahhaah jah ach je mot er wa voor over hebben!!!
    bij mij zit nu mn buik heel erg in de weg haahhaha en hij staat lekker strak echt zon klap gevoel hahahah

    jah dromen zijn normaal maar bij mij gaan ze iedere keer over inbraken en zo word er moe van maar jah overleven we wel haal ik smiddags maar weer mn slaap in hahaaah

    xxx
     
  4. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    En t ergste is dat je de slaap na de bevalling waarschijnlijk niet meer kan inhalen haha... Och ja, t hoort er allemaal bij...
     
  5. Niet meer actief

    hahahahah jah idd da is idd het ergste nou ik ben blij da iknie meer werk, ken ik smiddags lekker alles inhalen!!!

    deze site is erggg gzellie vind je ook nie???

    xxx
     
  6. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ja heel leuk!
    Ik werk wel nog steeds, in wisseldiensten... Alleen zit ik al van eind januari thuis met een lage bloeddruk en bloedarmoed. Gelukkig gaat het langzaam wat beter, want ik heb echt zin om weer te beginnen! Ik mis mijn clienten toch wel!
     
  7. Niet meer actief

    ik geloof het graag jah da j het mist!!!
    ikmis het ook wel maar ik ben gestopt omdat ik ging verhuizen!!!
    maar aan de andere kant is het ook wel erggg lekker hoor...
    ik weet ook nie of ik straks als de kleine geboren is wel weer ga werken maar jah da zie k dan wel weer, kijken wa er dan op mn pad komt!!!

    xxx
     
  8. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    goedenavond dames

    ik ben ook nog wakker heb geen slaap ben vanmorgen uit de nachtdienst gekomen en heb dan altijd ff moeite met om schakelen. maar ja het hoort bij de wisseldiensten in het verpleeghuis he.

    tweety
     
  9. Niet meer actief

    oehhh da lijkt me idd best vervelend om dan om te schakkelen jah heb je veel avond diensten???

    xxx
     
  10. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb eigenlijk van alles wat op het moment komende maand wel veel nachten maar als ze zo rustig zijn als de afgelopen 4 dan is het goed te doen.

    tweety
     
  11. Niet meer actief

    hahahahah val je dannie half in slaap als het rustig is???
    en ga je dan slapen als je thuis komt of wacht j tot savonds???

    xxx
     
  12. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    nee ik kan het gelukkig goed wakker houden beetje tv kijken en wat klusjes doen als ik thuis kom drink ik meestal nog wat en ga dan naar bed ja want moet s avonds ook weer werken dan . als ik uit de nacht ben dus niet nog een nacht moet werken ga ik ook slapoen en dan wordt ik rond een uur of 2 wakker en dan ga ik eruit en niet meer terug tot s avonds dat doe ik wel als ik nog moet werken een nacht.

    tweety
     
  13. Niet meer actief

    ok jemig zeg da is echt een aanslag op je leven dan hahahaah
    zou nix voor mij wezen...
    maar jah gelukkig ieder zn eigen dingen!!!

    ben je vaak op deze forum???

    xxx
     
  14. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik wel elke dag even aanwezig om even te kijken. soms ook wel vaker en jij

    dikke knuff
    tweety
     
  15. Niet meer actief

    de eene keer meer dan de andere ker vind het moeilijk om alle sbi te houden ddus ik hou echt de dingen bij die ik echt leuk vind hahahah anders word ik gek...

    heey maare ik ga lekker proberen te slapen
    succes

    xxx
     
  16. tweety

    tweety VIP lid

    2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    weltruste ik ga ook maar eens proberen. tot de volgende keer.
     

Deel Deze Pagina