laten huilen, wie heeft het gedaan?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppie81, 20 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    echt heel goed guppie knap hoor dat ze het zo goed doet

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Dames ik wil jullie allemaal heel erg bedanken, we zijn nu ruim een week verder en onze dochter slaapt perfect! We zijn er zelf ook weer helemaal bovenop, kan niet beter!
    Afgelopen nacht is ze niet wakker geworden van het vuurwerk, dus ik weet nu wel zeker dat ze stevig slaapt!

3. kemjansen

kemjansen Actief lid

20 nov 2008
    162
    0
    0
    Hoi Guppie,
    Wat is nu precies voor jou de omkeer geweest? Hoe heb je het aangepakt?

Gr Karin

4. Kiwi1

Kiwi1 Fanatiek lid

26 dec 2007
    4.849
    0
    0
    Wow, super en wat snel! Ik was een beetje bang voor dat het even zal duren voordat het zou werken omdat ze al bijna een jaar is. Maar wat goed dat het binnen een week helemaal veranderd is!
    Pluim voor jullie alle 3!

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @Mirwar: daarover verschillen we dan idd van mening. Gelukkig is iedereen anders. ;)

6. butterfly83

butterfly83 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.047
    46
    48
    friesland
    Heb speciaal dit topic weer even opgezocht en helemaal door gelezen! Wat fijn dat het bij jullie heeft gewerkt. Is zit te twijvelen om het ook zo te doen..

Mijn zoontje sliep met 5 weken door, toen is hij met drie maanden ziek geweest waardoor hij behoorlijk wat gewicht had verloren. Tijdelijk extra gevoed 's nachts. Sindsdien zijn de nacht zo onrustig, hij komt een paar keer voor de speen. Niet erg maar wel voor ons allemaal gebroken nachten! Ongeveer 6/7 weken terug is hij weer ziek geweest (rs) en heeft hij weer tijdelijk een nachtvoeding gekregen ivm veel overgeven en weinig drinken. Nu gaat het alweer weken heel erg goed maar hij blijft 's nachts komen! Als ik geen flesje maakt raakt hij helemaal overstuur. Als ik hem op til is het trouwens over! Ook bij ons in bed is het prima dan gaat hij weer lekker slapen.

Ik zit er dus ook aan te denken om hem te laten huilen. Hij ontzettend voorlijk en kan je echt om de vinger winden. Daarbij heeft hij een opvliegend karakter (van zijn moeder.. ;) )
    Wat is het beste, eerst 10 minuten laten huilen, kijken en dan weer 10 minutern? Inslapen gaat trouwens prima, helemaal niet huilen! Maar als hij 's nachts wakker wordt gaat hij niet uit zich zelf weer verder slapen..

Wat vinden jullie?
    Groetjes!

7. mirwar

mirwar Bekend lid

22 apr 2008
    779
    0
    0
    Groepsleidster kinderdagverblijf
    Groningen
    @ Butterfly:

anders moet je even de berichten tot nu toe lezen bij dit onderwerp en dan vooral van de TS. Zo kan je precies lezen wat voor haar werkte en er staan ook veel tips van anderen tussen!

Deel Deze Pagina