Ik ben benieuwd of meer kids hier last van hebben, en wat er misschien tegen te doen is. Mijn zoontje (2) heeft vaak dat ie moet spugen na het zwemmen. Ik denk dat dit toch van t water komt wat ie binnen krijgt. We zeggen al dat ie zn mondje dicht moet doen onder water, maar goed dat gaat dus wel eens (regelmatig?) mis. Niet meer gaan zwemmen vind ik ook niet wat, want ze vinden het allebei zooo leuk. En aangezien we tussen kerst en oud&nieuw ook nog op vakantie gaan, zou blijven zwemmen wel leuk zijn...
Hoe moeilijk ook : Probeer hem eens wat meer boven water te houden om uit te proberen of het écht van het water is. Misschien speelt de vermoeidheid ook wel mee? Blijft toch een inspaning, ook al is hij al 2 . Verder zou ik het eigenlijk niet weten... Het is natuurlijk op zich wel een goede reactie van het lichaam, als het door te veel drinken zou komen --> er gaat te veel in, dus het wordt er weer uitgewerkt.
Ja, das waar. t was ook alleen maar water wat er uit kwam, en verder nergens meer last van gehad. Zullen met de vakantie wel meer zwemmen en eens zien of t dan beter gaat. Dank, goeie tip!