Hoelang in de maxicosie

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mama SenH, 29 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    Mijn zoontje is morgen 11 weken nu wil ik vanavond weggaan met de kinderwagen en daar de maxicosie op maar hoelang mag hij hierin liggen?
    Het is een maxicosie van maxicosie :))) en er zit een verkleiner in???

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

2 uurtjes erin en dan weer een kwartier eruit,

een maxi cosi is slecht voor de rug van een kindje,

maar een enkele keer even iets langer zou volgens mij niet uitmaken, zolang het niet dagelijks gebeurd.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

als het zo eens uitkomt door een reis of een keer dan is het niet erg, maar je moet er geen vast iets van maken. 2 uur is de max. maar als je de mogelijkheid om de kinderwagenbak mee te nemen zou ik dat wel doen.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Je zegt vanavond weg te gaan waar ga je je kindje in laten slapen? Ik zou dan de reiswieg mee nemen kan die daar heerlijk in slapen en zich gewoon vrij bewegen.

In de maxi cosi wordt aangereden om een kindje niet langer dan 2 uur erin laten zitten. Door de manier waarop een kindje erin zit wordt deze heel erg beperkt in zijn bewegingen en motoriek. E n dat de autostoel op de wagen kan is handig voor even snel maar is geen vervanger van een reisieg.

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    oke dan wordt het gewoon de bak hij ligt nooit in de maxie (als hij 3 keer een kwartiertje erin heeft gelegen is het veel) ik wilde naar de stad gaan met mijn schoonzusje (ik heb geen auto) dus zou zij me thuis brengen maar dan moet de maxi mee en wil er niet mee sjouwen. Maar dan ga ik terug gewoon met de metro kan mijn mannetje lekker liggen

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Voor 1 zo`n keetje zou ik het wel doen, want als ik het zo lees heb je hem er verder nooit lang erin. Het wordt anders als je het elke dag wilt doen (zo lees je hier ook af en toe dat men geen kinderwagenbak wilt kopen maar het kindje altijd in de maxi cosi wilt vervoeren). De rest van de dag heeft je kindje dan lekker kunnen bewegen en na het stadten gaan hij ook gewoon weer lekker in zijn bedje slapen.

7. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    ja het zal 3.5 uur zijn dat ik weg ben daarna gaat hij gelijk naar bedje en nu beweegt hij goed

8. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Voor 1 keer is het echt niet erg hoor.
    Als het maar niet dagelijks gebeurd hihi.
    En zo te lezen ligt hij zelfs amper in de maxicosi.

Veel plezier vanavond met zn 3tjes!

9. misa

misa Niet meer actief

Ik weet niet hoe je gaat en war naar toe, maar wij namen de kleine vaak mee in de maxi cosi in de auto, maar dan namen de de wandelwagen met bak ook mee.

Deel Deze Pagina