ik heb niet alle reactie's gelezen voor smorgens heb ik geen tips ik ben ook al enkele maanden om 6 uur beneden. Hier ben ik voor smiddags begonnen met naast het bedje te gaan zitten, en elke keer keer als hij ging staan legt ik hem weer neer en zei dat hij lekker moest gaan slapen. week later ging ik iets verder zitten, weer iets later rommelde ik op zn kamer. toen dat goed ging boven en liep ik als hij er moest huilen naar hem toe legde hem neer en zei dat hij lekker moest gaan slapen. Nu leg ik hem wakker weg met zn muziekdoosje en knuffel en kan gewoon weg lopen zonder te huilen. Maar het kosten wel even tijd
Mijn zoontje heeft ook maanden slecht geslapen. Ik laat hem ook zo min mogelijk huilen maar na een poos zat ik er echt wel doorheen en hebben we hem wel laten huilen.. 10 min huilen, troosten en alles weer goed leggen in bed en weer 10 mij laten huilen.. Duurde elke avond/nacht/vroege morgen soms een poosje voor hij weer sliep maar na 5 dagen sliep hij de nachten weer door van 8-8.. En hij heeft er niks aan overgehouden en hij is nog steeds stapelgek op ons En elke keer als dit weer gebeurt passen we dit toe, en ik hoor echt het verschil in huiltjes wel want als hij ziek is of tandjes krijgt oid, dan doen we dit natuurlijk niet