De r's heb ik ook aan de kant geschroven Bij mij leverde het alleen stresss op voor mij en mijn kleintje. Mijn kleintje slaap max 20 min overdag haha Daarom stop ik hem om 18:00 in bed en 8:00 wordt weer wakker. Hij is altijd vrolijk en happy dus relax anders was het huilen ect. Ben blij dat ie door slaapt en gelukkig is . Als je merkt dat ie moe is dan kunje het welicht proberen maar hij voelt de stress he... Maar uiteindleijk zal hij het vanzelf wel aangeven. Nee niet laten huilen komt allemaal wel... Veel mensen begrijpen niet dat een kind niet zomaar huild maar met een rede. De hersens zijn nog te klein om zoiets manipulatiefs te bedenken. Wanneer je kind ook weet dat je komt als het roept dan hebben ze vertrouwen in je das toch het mooiste wat er is. Als ze ouder zijn wordt het een ander verhaal nu nog niet. liefs,
Als ze tandjes krijgen, kan het dan zijn dat ze jengelen tijdens het drinken? Dat deed Dax gisteren ook tijdens een van de flesjes. En dat hij een half uurtje wat gejengeld heeft voordat hij ging slapen gisteravond, dat ben ik niet van hem gewend.
Meid laat je alsjeblieft niet onzeker maken door een boek! Gooi het aan de kant en luister naar je kind en je gevoel. De 3 rrr kun je er ook wel inhouden zonder de regeltjes van mevrouw Ria Blom!