laten jullie de auto staan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 8 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

laten jullie de auto staan?

1. ja

2. nee

3. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nee, ik laat m niet staan als ik m nodig heb.
    Pak wel de fiets als t kan, maar vooral omdat t lekker is (met mooi weer), dochter wil zelf fietsen, handiger en beter voor de gezondheid :)
    Dus laat m niet staan vanwege de benzine-prijs. Tank wel zoveel mogelijk bij de 'goedkopere' pompen.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb even 2 maanden de hybride auto van mijn ouders geleend. Die rijdt ruim 2 keer zo zuinig

3. miepmiep83

miepmiep83 Bekend lid

6 feb 2012
    509
    0
    0
    Wij hebben niet eens een auto... En dat is vooral omdat hij bij ons heel veel stil zou staan, we doen alles op de fiets en als we verder moeten met ov

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij gebruiken de auto al alleen maar wanneer we m echt nodig hebben. Ik ga met de fiets naar het werk en mijn man met het OV. Dus we zullen m niet minder gaan gebruiken nu.

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

Nee, ik laat de auto nooit staan.
    Zou het eigenlijk wel wat vaker de fiets moeten pakken, maar ik heb zo'n sch**thekel aan fietsen hehe.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Anders, ik heb namelijk geen auto :)

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik gebruik nu vaker de motor en per 1 oktober laat ik m'n reiskosten weer op OV zetten. Dat wordt nu nog wel volledig betaalt.

8. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.900
    5.217
    113
    Home
    nee ik laat de auto niet staan wij hebben er 2
    in de zomer fiets ik wel vaker maar in de winter ga ik altijd met de auto.

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Wij hebben gelukkig een erg zuinige hybride auto, dus we hoeven maar een keer in de twee weken max. te tanken... Dat scheelt ons dus de helft van het geld. Daar laten we het niet om...

Wel maken we er echt een sport van om de auto nog zuiniger te laten rijden door bijvoorbeeld veel uit te rollen of af te remmen op de motor, als het kan binnendoorroutes te rijden ( omdat hij tot 50 km op de elektro-motor rijdt ).

En we letten ook eigenlijk wel op waar we tanken... Zoeken hier in de buurt wel de goedkoopste uit!

10. p1982

p1982 Niet meer actief

manlief auto van de zaak, gebruiken we in het weekend al heel veel

zelf auto om naar het werk te komen en als ik vrij ben gebruik ik hem regelmatig. kleine meid kan nog niet op de fiets

11. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Nee wij laten m niet staan.
    We hebben ieder een auto en hij wordt dagelijks gebruikt.
    Ml heeft m nodig om op zn werk te komen, ik zou kunnen fietsen naar mn werk maa dan ben ik te laat bij het kdv om mn dochter weer op te halen.
    Op mn vrije dagen doe ik wel wat kan op de fiets of lopend.

12. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Wij hebben 2 auto's (eentje van de zaak) en die laten wij niet staan omdat we ze allebei nodig hebben om op ons werk te komen en op tijd terug te zijn om de kleine weer op te halen op het KDV. Ook voor prive-uitjes laten wij de auto niet staan.

13. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    sinds we zijn verhuisd gebruik ik de auto weinig meer... de school is om de hoek... en de winkels ook... niet bewust om geld uit te sparen maar het is wel heel fijn zo!!

ik gebruik hem wel wanneer ik hem nodig heb hoor... om naar mn vriendinnen te gaan bv! zij wonen nog in mijn oude stadje... ongeveer 14 km hier vandaan... du dan gebruik ik um wel best vaak als ik het zo bekijk:D

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee. Heb hem nodig voor mijn werk. OV is geen optie. Lastige verbinding en bovendien ook duur. Kan dan net zo goed met de auto gaan.

15. BabyR

BabyR Fanatiek lid

18 dec 2011
    2.009
    5
    38
    Nee heb de auto nodig voor mijn werk

16. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik deed eerst alles met de auto, maar doe sinds vorige week alles op de fiets.. Naar mijn werk, boodschapjes doen enz. Grote dingen doe ik natuurlijk wel met de auto. Dit doe ik echter niet om de benzineprijs maar voor mijn beweging;):D

17. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Nee, ik ga niet anders rijden. Ik reed al minder met de auto en doe zoveel mogelijk op de fiets. Als ik echt geen zin heb om te fietsen dan pak ik gewoon de auto. Alleen als ik ga tanken dan doet het wel zeer hoor!

18. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Nee, (nog) niet.

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wij proberen zoveel mogelijk de auto te laten staan, helaas woont mijn man niet op fiets afstand van zijn werk en komt er geen bus dus moet hij wel naar zijn werk met de auto, maar buiten dat proberen we zowieso alles met de fiets of de benen te doen.

20. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik zou willen dat het kon maar met het openbaar vervoer kunnen we beiden niet op het werk komen :( Ik rij op gas en mijn man heeft een goedkope benzine auto maar pakt mijn auto als hij stil staat.

Deel Deze Pagina