Laten jullie je AH-boodschappen wel eens bezorgen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Spring, 25 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nee, nooit. We hebben een auto dus het is niet nodig en zoveel kopen we niet bij de AH, we gaan altijd alle supermarkten af voor de goede aanbiedingen ;)

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Regelmatig. Hier heb je geen minimum wat je moet inkopen, dus ik doe alleen de zware dingen zoals kattenbak korrels en flessen drinken. Ik woon in een flat en ze brengen het tot op het aanrecht..ik mag niet te zwaar tillen.

3. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Ja, ideaal!!! Eerst toen we nog in Rotterdam woonden op drie hoog en als wij dan een feestje hadden mocht de appie drie stijlen trappen oo,met de kratten drank :D Nu doen we het nog wel eens uit luxe scheelt een hoop tijd en geen gestress in de AH. :cool:

4. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Nee, kom bij lange na niet aan het minimumbedrag.

5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.548
    3.057
    113
    Nee nooit
    wel een keer bij hoogvliet alles klaar laten maken. Konden we zo kratje ophalen met alles :)
    maar dat was met kerst, ik trok het niet om boodschappen te doen in die drukte :)

6. Loviedovie

Loviedovie Actief lid

28 feb 2014
    284
    3
    18
    Vrouw
    parttimer en fulltime mama
    In ons huis
    Ik wilde het net gaan proberen.Heb mn bestelling klaar staan maar nou zie ik dat je statiegeld moet betalen over de kratten waar ze je boodschappen mee bezorgen van 4 euro per stuk.

Ik weet helemaal nog niet of ik nog een keer ga bestellen dus dan zit ik dalijk met die kratten a 4 euro per stuk.

Dus ik twijfel nou.

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ja regelmatig, vind het ideaal! :)

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

Nee nooit want hier bezorgen ze niet :(
    Was wel handig geweest tijdens de zwangerschap of voor de zwaardere dingen

9. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik zit te wachten op m'n bestelling :) bestel vaak als het hamsterweken zijn of andere mooie aanbiedingen ivm veel inslaan. Misschien dat het vanaf nu nog vaker gaat gebeuren aangezien ik vanaf maandag weer ga werken...

Alles is goed vers en doordat je heel bewust boodschappen aanklikt doe je minder impuls aankopen (je ziet het totaalbedrag namelijk oplopen ;) )

10. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik geef de kratten altijd meteen weer mee terug

11. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik doe het met verjaardagen en feestjes. En neig er nu ook naar omdat ik met een gebroken enkel zit en mijn vriend al veel moet doen en dan ook nog eens boodschappen moet sjouwen. Vind ik zo sneu voor hem

12. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier ook asda. Net nog een flinke lading bested, was £165 maar door geklooi met ESA en de post die blijkbaar traag gaat was ik zowat door mijn hele voorraad heen. Gisteren achterstallige betalingen binnengekregen en nu gelijk maar de voorraad weer aangevuld. Morgen nog even de stad in om nog wat ditjes en datjes bij te kopen en dan kunnen we weer verder.

Al bij al niet te klagen, de lege kastjes hebben ook weer een grondige schoonmaakbeurt gehad. Toch nog even het positieve proberen te zien dan.

Deel Deze Pagina