was het anders?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 26 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Kijk ik heb het gevoel nu dat ik ongi wordt, maar het is anders dan anders...toen jullie net zwanger waren maar nog geen positieve test hadden wat was er nu anders? Of voelde jij je precies hetzelfde. Voelde je je ook alsof je ongi werd...

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ja dat voelde bij mij wel anders, maar had net zo goed wel gewoon ongi kunnen worden. Ik zou gewoon nog even wachten tot je nod ;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen..weet dat ik moet wachten maar ben gewoon nieuwschierig;)

dus dames vertel!!

4. burningkarma

burningkarma Fanatiek lid

8 jan 2008
    2.605
    0
    0
    Veenendaal
    Ik voelde niets bijzonders. Gewoon... normaal zeg maar. Ik denk dat het per persoon verschilt.

5. Feddar34

Feddar34 Fanatiek lid

23 apr 2009
    1.106
    3
    38
    Kunstenaar en piercer
    Nijmegen
    Ik had het idee dat ik zwanger was, ook mijn kat gedroeg zich opeens heel anders!

6. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Ik was ervan overtuigd dat ik ongi ging worden, zelfs tot twee weken na de positieve test, maar was toch echt zwanger :)

7. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Ik was er ook van overtuigd dat ik ongesteld moest worden, maar mijn man was er zeker van dat ik zwanger was...:D (The boobs, you know....)

8. valhalla

valhalla Niet meer actief

Bij de eerste wist ik vrij snel (anderhalve week, twee weken van te voren) dat ik zwanger was. Had opeens een aderen op m'n borsten, net een wegenkaart ofzo. Ik voelde me ook raar. Anders...

Bij de tweede was dat helemaal niet zo, maar ik had wel een beetje apart, niet goed te plaatsen apart gevoel in mijn buik. Een soort vage, in de weg zittende kriebel. Ik op zaterdag getest, terwijl donderdag pas m'n nod was. Negatief... Maar uiteindelijk op die donderdag toch heeeeel licht positief getest. Voelde me dus wel echt anders.

Hoop dat je zwanger bent trouwens, spannend nog twee dagen wachten!

9. Alita

Alita Niet meer actief

Thanks!!!We hebben ook al en dochter dus je zou zeggen je weet wat je voel he...dus niet hahaha
    Ja ik voel me heel erg raar, duizelig en raar in mijn hoofd...vage krampen die weg gaan en weer komen, steekjes...in ieder geval van alles wat op een zwangerschap kan duiden maar net zo goed op een aankomende ongi
    Nog even geduld!!!

10. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Hey meid dat duid wel op een mogelijke zwangerschap ik had en heb dat namelijk ook.
    Je weet van mij al dat ik nu zwanger ben :)
    Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar bij mij was het wel 1 van de tekenen ook voelde ik me weer anders.. zere steken onderin de buik beetje draaierig en beetje misselijk maar niet zo erg dat ik moet overgeven. Ook heb ik het gauw snel warm. Maar goed ik zal voor je duimen!!!

Liefs mij

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik wist het ook, al na mijn ei. Weet niet waarom, er was gewoon 'iets' anders. Niet te omschrijven als symptomen. Mijn lijf voelde gewoon... anders. :D Helpt veel zeker dit? :)

Heb trouwens gewacht met testen tot NOD. En was toen net zo goed totaal verbaasd, verrast en overrompeld.

12. Alita

Alita Niet meer actief

thanks loutje!!! Het is net een rollercoaster hier..de ene keer denk ik ik wordt ongi en de andere keer enk ik weer of toch niet!!!

@Evenstar..haha nou ja ik snap je wel hoor!!!

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

ik voelde helemaal niks

14. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    VOelde me net zo als anders.. werd maar niet ongi en had zere (.)(.)

15. esther1984

esther1984 Bekend lid

22 jan 2009
    694
    1
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    bij mij was het zo, in de derde ronde ben ik zwanger geraakt, in de eerste 2 rondes was ik er heel erg mee bezig, en mijn lichaam hield me toen ook heel erg voor de gek, de derde ronde dacht ik dat we op de verkeerde dagen geklust hadden, zelfs nog ruzie gehad daar over met mijn vriend, dus was totaal niet bezig met zwanger zijn of wanneer ik ongi moest worden, voelde me ook helemaal niet anders, tot ik op een middag ineens dacht van moet ik eigenlijk nog niet ongi worden, dus ik gaan rekenen, bleek ik al een paar dagen over tijd, dus ik gelijk om een test, en ja hoor 2 streepjes, paar dagen later weer een gedaan 2 vette strepen, ik voelde me totaal niet anders, het enigste wat mij opviel was dat ik geen ongi krampen kreeg, wel had ik na de eerste test, een donker rode prop oud bloed verloren, dus toen wist ik helemaal zeker.

16. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

4 apr 2008
    1.099
    0
    0
    Ik had alle maanden dat we bezig waren het idee dat ik zwanger was. Steeds had ik wel iets waarvan iuk dacht zie je wel....dat had ik bij de vorige keren ook. Maar elke keer werd ik ongesteld helaas. In maand 6, de maand dat we door omstandigheden weinig hadden geprobeerd zwanger te worden ha dik zo'n last van mijn buik en had echt het idee ongesteld te moeten worden. De dag erna maar een test gedaan omdat ik bij kramp altijd ook bloed verlies maar dat was na 2 dagen nog niet zo. Toen was het toch raak!

17. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik voelde juist helemaal niets! Ik was wel 4 dagen over tijd toen ik ging testen, maar dat deed ik ook alleen maar met het idee van zo laat mij maar zien dat ik WEER ongi ga worden. (we waren al 3 jaar bezig) En juist op dat moment verscheen er zwanger op het schermpje!! Heeft heeeeeeel erg lang geduurd voordat ik het kon geloven.
    veel succes!!!!

18. jonibra

jonibra Niet meer actief

Zelf voelde ik eigenlijk helemaal niks...
    Alleen mn moeder vroeg of ik niet zwanger was omdat ik volgens haar al een paar dagen heel kattig was, mn vriend vond dit ook en is toen een test gaan halen;)

Liefs mij

Deel Deze Pagina