Niet kunnen slapen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Ireen, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Hallo Meiden,

Ik zit er eerlijk gezegd een beetje doorheen.
    Ik geef mijn zoontje van 3 maanden vol overtuiging borstvoeding en ik vind het heerlijk.
    Hij drinkt elke drie uur.
    Voorheen maakte hij 's nachts wel eens een ruk van zes uur, maar dat is verleden tijd. Hij komt om de drie uur, ook 's nachts. Ik moet er dus best vaak uit en sinds deze week kom ik na de eerste nachtvoeding (meestal om een uur of twee) niet meer in slaap. Ik ben dus nu al nachtenlang wakker vanaf twee uur en ik trek het echt niet meer. Kan nauwelijks nog genieten en de hele dag loop ik te zweten van vermoeidheid. 's Middags slapen lukt ook niet, ik kom gewoon niet meer in slaap.
    Hij sliep tot gister bij ons op de kamer maar sinds vannacht heb ik hem op zijn eigen kamer gelegd, zodat ik iig niet op elk geluidje lig te letten...
    Ik heb het idee dat ik niet meer kan slapen van oververmoeidheid... of misschien komt het door de hormonen die bij bv vrijkomen?
    Iemand hier ervaring mee? Iemand tips?

Alvast bedankt!

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    oh dear bekent verhaal alleen hier is ze nog wat kleiner.
    12 weken heeft wel weer een sprongetje dus kan zijn dat hij daardoor meer wil drinken, had ik ook heel erg bij mijn dochter.
    Verder kan ik je helaas niet helpen want ook hier het probleem met weer in slaap komen na een nachtvoeding.

3. Ireen

Ireen Fanatiek lid

8 sep 2008
    2.305
    1
    0
    Bedankt voor de reacties.

Nemo ja dat is wel een idee en doen we ook wel hoor. Ik denk dat ik gewoon hyperalert ben ofzo... of te moe om goed te slapen. Mijn vriend is echter ook kapot en moet gewoon werken dus we proberen het toch zo te doen dat ik eruit ga, en hij in het weekend ons zoontje bij mij brengt en weer teruglegt... Maar echt helpen doet het niet.

Deel Deze Pagina