Nou ja, er zijn zoveel enge ziektes, ik ga me daar nu nog niet druk over maken, eerst deze griep buiten de deur houden of bestrijden als die wel binnenkomt en dan zie ik het volgende wel weer.
@Nikki He Nikki ga je tochlaten vaccineren dan? Weetje wat weer opvalt eerste werden de risicogroepen volop in het nieuws gebracht met overleden en ziekenhuis opname en nu is dat ineens terug gelopen en blijkt dat er vooral kinderen worden opgenomen. Wel toevallig dat die nou juist geent moeten worden. Vandaag weer VK geweest en zij zegt ook dat ze het moet adviseren en dit dan ook doet. Mijn buurmeisje ligt nu plat met de mex griep. 10 jaar doodziek. Maar er ook weer bovenop. Elke griep is evaarlijk. Steeds meer mensen gaan ineens toch enten terwijl hun standpunt duidelijk was en nu van gedachten veranderd terwijl de griep milder schijnt te worden. Wordt er gek van! gr
Nee! 2 van ons gezin hebben de griep al gehad, en gewoon weer opgeknapt, ga me daarvoor niks inspuiten waarvan ik de risico's niet weet
Iemand enig idee wat er gebeurd met de gebruikelijke vaccinaties? Ik laat mijn kids daarvoor wel in enten maar niet voor de mg. Betekend dat dan alsnog dat de gebruikelijke worden uitgesteld? Het was toch stopgezet vanwege dat ie niet samen kan met de mgprik.... maar als ze die dan niet krijgen zouden ze de gebruikelijke wel kunnen hebben..... (morgen mag Elise voor de prik van 4-jarigen en in dec Mila voor de 11-maanden. Als ze m wel krijgt moet ik nog even goed gaan voorbereiden... bij Elise dan he?! Mila beseft het toch nog niet)
zo, vanmorgen, na lang twijfelen zoals de meeste onder ons, toch maar in laten enten. ik was bang voor totale chaos daar, maar echt niet dus. super goed geregeld. auto parkeren (genoeg plaats) binnen lopen, papieren afgeven, trui uit, zitten, prikken en mateen via de achterdeur weer weg. ben hooguit 10min. binnen geweest. hopen dat hij er geen bijwerkingen van krijgt......
Jaja Jayla is ook geënt tot nu toe ging het prima en nergens last van ook de prik zelf weinig van gemerkt volgens mij!
Pff, hier ook heel lang getwijfeld en heel veel gelezen (en mezelf gek gemaakt met alle horrorverhalen ), maar wij hebben uiteindelijk NIET ingeënt (we moesten vanochtend. Het voelde voor mij gewoon niet goed en de kans is groot dat Milan de M-griep al heeft gehad.
Ik had nog een vraag. EN misschien dat één van jullie hier antwoord op weet. Ik ben 12 dec. uitgerekend. Ze roepen wel broertjes en zusjes op van kinderen onder de zes maanden. Onze baby is nog niet geboren. Is het dan verstandiger om de jongens nu al wel te laten enten? EN kan dit ook? Aangezien ze nu nog geen broertjes zijn?
@ Joycje, Zou even bellen met de huisarts daarvoor. Denk dat ze je daar wel een antwoord kunnen geven.
Wij hebben gisteren de vaccinatie gehaald. Thijs gaf geen kik. Thuis gekomen heb ik zijn arm een paar minuten gekoeld en hij heeft zelfs geen pijn in zijn arm gehad. Vandaag is hij ook niet ziek. Zelf had ik gisteravond spierpijn en vanochtend hoofdpijn. ML heeft het meeste last. Was vannacht koortsig, misselijk en had ook hoofdpijn. Nu gaat het met iedereen beter. Gelukkig. Ik heb even met het infonummer gebeld maar deze klachten horen erbij. Groetjes, nikki F