Laten jullie je kinderen vaccineren ?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door NikkiF, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Laat jij je kind vaccineren ?

1. Ja, zeker weten !

2. Nee, absoluut niet !

3. Op dit moment zou ik het niet weten.

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ninette

Ninette Bekend lid

9 aug 2009
    572
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja, er zijn zoveel enge ziektes, ik ga me daar nu nog niet druk over maken, eerst deze griep buiten de deur houden of bestrijden als die wel binnenkomt en dan zie ik het volgende wel weer.

2. natascha25

natascha25 Bekend lid

1 nov 2005
    732
    0
    0
    @Nikki
    He Nikki ga je tochlaten vaccineren dan?

Weetje wat weer opvalt eerste werden de risicogroepen volop in het nieuws gebracht met overleden en ziekenhuis opname en nu is dat ineens terug gelopen en blijkt dat er vooral kinderen worden opgenomen. Wel toevallig dat die nou juist geent moeten worden.
    Vandaag weer VK geweest en zij zegt ook dat ze het moet adviseren en dit dan ook doet.

Mijn buurmeisje ligt nu plat met de mex griep. 10 jaar doodziek. Maar er ook weer bovenop.

Elke griep is evaarlijk. Steeds meer mensen gaan ineens toch enten terwijl hun standpunt duidelijk was en nu van gedachten veranderd terwijl de griep milder schijnt te worden. Wordt er gek van!

gr

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    JA!

Mirre

4. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    Nee!

2 van ons gezin hebben de griep al gehad, en gewoon weer opgeknapt, ga me daarvoor niks inspuiten waarvan ik de risico's niet weet

5. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ik heb ook die oproep gehad

en laat Lorenzo wel enten

ze raden het nie voor niks aan lijkt me

6. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Iemand enig idee wat er gebeurd met de gebruikelijke vaccinaties? Ik laat mijn kids daarvoor wel in enten maar niet voor de mg. Betekend dat dan alsnog dat de gebruikelijke worden uitgesteld?
    Het was toch stopgezet vanwege dat ie niet samen kan met de mgprik.... maar als ze die dan niet krijgen zouden ze de gebruikelijke wel kunnen hebben..... (morgen mag Elise voor de prik van 4-jarigen en in dec Mila voor de 11-maanden. Als ze m wel krijgt moet ik nog even goed gaan voorbereiden... bij Elise dan he?!;) Mila beseft het toch nog niet)

7. odet

odet Niet meer actief

zo, vanmorgen, na lang twijfelen zoals de meeste onder ons, toch maar in laten enten.

ik was bang voor totale chaos daar, maar echt niet dus.
    super goed geregeld.
    auto parkeren (genoeg plaats) binnen lopen, papieren afgeven, trui uit, zitten, prikken en mateen via de achterdeur weer weg.
    ben hooguit 10min. binnen geweest.

hopen dat hij er geen bijwerkingen van krijgt......

8. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    Jaja Jayla is ook geënt tot nu toe ging het prima en nergens last van ook de prik zelf weinig van gemerkt volgens mij!

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Pff, hier ook heel lang getwijfeld en heel veel gelezen (en mezelf gek gemaakt met alle horrorverhalen ;)), maar wij hebben uiteindelijk NIET ingeënt (we moesten vanochtend. Het voelde voor mij gewoon niet goed en de kans is groot dat Milan de M-griep al heeft gehad.

10. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ik had nog een vraag. EN misschien dat één van jullie hier antwoord op weet.

Ik ben 12 dec. uitgerekend. Ze roepen wel broertjes en zusjes op van kinderen onder de zes maanden. Onze baby is nog niet geboren. Is het dan verstandiger om de jongens nu al wel te laten enten? EN kan dit ook? Aangezien ze nu nog geen broertjes zijn?

11. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    @ Joycje,

Zou even bellen met de huisarts daarvoor. Denk dat ze je daar wel een antwoord kunnen geven.

12. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Wij hebben gisteren de vaccinatie gehaald.

Thijs gaf geen kik. Thuis gekomen heb ik zijn arm een paar minuten gekoeld en hij heeft zelfs geen pijn in zijn arm gehad. Vandaag is hij ook niet ziek.

Zelf had ik gisteravond spierpijn en vanochtend hoofdpijn.

ML heeft het meeste last. Was vannacht koortsig, misselijk en had ook hoofdpijn.

Nu gaat het met iedereen beter. Gelukkig. Ik heb even met het infonummer gebeld maar deze klachten horen erbij.

Groetjes,
    nikki F

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ joyceje, als je andere kinderen tussen de 0 en 4 jaar zijn mogen ze gevaccineerd worden.

Deel Deze Pagina