Nemo zo ie zo word je op chlamidia getest als je last van je vagina heb Meestal heb je een schimmel En als mijn partner het er niet mee eens is jammer dan het is mijn lichaam en ik wil daar zuinig mee omgaan. Ik durf nu voor 100% zeker te zijn en als ik niks heb hoeft hij zich dus ook niet druk te maken. Mannen die moeilijk doen hebben vaak iets te verbergen vind ik. Als mijn vriend zich elk jaar wil laten testen zou ik dat niet een kwestie van wantrouwen vinden maar meer van zuinig op zijn lijf en ik weet toch wat de uitslag zal zijn .
Ik heb het weleens gedaan, maar ik ben nu getrouwd en dus zonder reden laat ik me echt niet testen hoor. Het was absoluut geen prettige ervaring voor mij...
Vinden wij niet nodig. Zijn al 13 jaar samen en vertrouwen elkaar volledig. En als er zonodig vreemd gegaan moet worden moet dat met condoom. Maar dat gebeurt in onze relatie natuurlijk nooit. haha. Nee, zo naief zijn wij niet. Vertrouwen elkaar helemaal, maar weten ook dat t bij zoveel mensen gebeurt dus ook bij ons zou t heel misschien ooit kunnen gebeuren. Maar dan wel met... En daarin vertrouwen wij elkaar ook, toen wij wat kregen jaren geleden hebben we ook altijd met condoom gedaan.
Nee heb me nog nooit laten testen eigenlijk. Mijn man volgens mij wel eens, maar dat was nog voor mij. Ik weet dat ik geen HIV heb, getest tijdens de zwangerschap.
Ja hoor... Wij hebben ons alletwee laten testen voordat we de condooms te deur uit deden. Nu al heel lang niet meer, we zijn al 6 jaar samen en ik vertrouw mijn vriend. Nu gebruiken we ook weer condooms maar dat is om een hele andere reden ik wil namenlijk geen spiraal of pil.
Nooit gedaan, vanaf het begin al niet. Achteraf wellicht wat naief maar niet in de zin dat ik een naar iets had ofzo. Aan het begin van een relatie okee, maar daarna, kweenie hoor maar volgens mij klopt er dan iets niet helemaal als je je moet laten testen :-s
@MamaDeluxe Ow gelukkig! Bij mij was het al een paar jaartjes terug bij de GGD in Amsterdam. Allemaal vage figuren en daar zat ik dan met mijn vriendin, we lieten ons allebei testen, doordat we op sexueel gebied nogal actief waren .
aan het begin van onze relatie hebben we zeker getest! Lijkt me ook heel verstandig , maar daarna niet meer.
Hier geen test gedaan. Mijn ex-vriend heeft zich wel laten testen hij had niks. Hij was mijn eerste. Mijn huidige vriend (over 4 weekjes man!) ook niet, want ik was zijn eerste. Alleen dus op hiv tijdens zwangerschap.
Ik moest een keer een plasje brengen voor onderzoek naar iets en toen hebben ze ook meteen op soa's getest. Had niks. Verder nooit meer laten doen ofso. Ik heb eerlijk gezegd ook geen flauw idee wanneer dat was geweest die test. Samen hebben we ons nooit laten testen. Ik vind dat ze in de soa test spotjes maar moesten zeggen dat je het via een plasje kan laten doen, want geen enkele jongere wil met de billen bloot voor een test hoor! Ik gok trouwens dat ze bij de gyn wel gaan testen of we een soa hebben? Geen idee of ze dat standaard doen eigenlijk. Iemand ervaring mee?
mijn man en ik vreeen in het begin van onze relatie met condoom. Toen overlegd, dat als we het zonder wilden gaan doen dat we ons allebei gingen laten testen! gelukkig was bij ons beiden alles goed! en sindsdien nooit meer getest aangezien we allebei geen andere partner hebben (gehad)
Whaha ja, ben er bekend mee, met de ouderwetse methode , brrrr. Gelukkig kunnen ze chlamydia en gonnoroe opsporen via je urine, andere dingen weer via bloed , voor de rest met je wel een uitstrijkje laten maken
Dat is niet voor alle soa's genoeg. Chlamydia kun je bijv. wel zo vinden maar o.a. HIV dan weer niet.
Vandaar dat ik de sigaar was met die enge tang..Ik heb maar meteen op AIDS laten testen,wel zo aardig voor mijn vriendje