iphone 5s of 5c ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sila24, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ik mag verlengen , en ik wil graag de iphone 5 , maar wat is het verschil tussen 5s dn 5c? Is de 1 beter?

2. minon

minon Niet meer actief

De c is allemaals van plstic en is in verhouding dus duurder omdat die maar 100 euro goedkoper is. Het is gewoon materiaal wat een stuk kwetsbaarder is, vergelijkbaar met samsung. Verder is ie exact hetzelfe als de s volgens mij qua software e.d

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Ok thnx ik wil niet meer dan 45 euro permaand betalen

4. minon

minon Niet meer actief

Dat gaat je met de iphone 5s en 5c niet lukken denk ik. Dan zal je eerder op de 4s of 5 uitkomen maar prive abbos voor de iphone is altijd met bijbetaling voor de telefoon dacht ik. Of je moet een herl dur abbo hebben.

5. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Als je volgens mij 200 bij betaald kun je best een abbonnement van 45 per maand nemen.
    Ik zou voor de 5s gaan. Vind de 5c heel goedkoop ogen met al dat plastic en die lelijke kleurtjes..

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

de 4s heb ik al maar abbo looptt af in feb.14

7. minon

minon Niet meer actief

Dan zou ik je 4s verkopen op mp kun je zeker nog wel 200 eur voor krijgen denk ik. Even andere advertenties bekijken. En dan kun je kiezen om een flink bedrag bij te betalen voor een goedkoper abbo.

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb de 5s, erg tevreden over. De 5c vind ik persoonlijk erg goedkoop ogen.

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik heb de 5s. Nog niet in gebruik, kan pas vanaf 18 dec. Ivm overstap naar andere provider. Maar je betaald toch wel minimaal zo'n €50 p/m + bijbetaling van het toestel.

Persoonlijk zou ik ook niet voor de 5c kiezen omdat ik dat toestel nog steeds duur vind in vergelijking met de andere iphones en hij is een stuk lelijker vind ik.

10. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    5c is qua inhoud hetzelfde als gewone 5. Alleen met plastic, gekleurde achterkant.
    5s is qua inhoud net weer iets sneller en beter.
    Als je op Google verschil 5c en 5s intoetst vind je overzichten waar de verschillen precies in staan, zoals afmetingen en standby tijd.

11. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Hier ook de 5S, bevalt net als m'n vorige 3GS en 4S prima. Ik vind de 5C ook niet leuk, net speelgoed...

Deel Deze Pagina