Laten kletsen in bed of eruit halen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sam32, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

k heb dr altijd laten liggen en nu nog dan gaik na ongeveer 20 minuutjes om het hoekje spieken en dan wil ze mee :)

2. misa

misa Niet meer actief

Wij lieten hem vaak wel een aantal minuten liggen. Sowieso omdat hij soms wel weer in slaap viel na een min of 15/20. Maar daarna er wel uit!

3. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Eerst haalde ik haar eruit, maar de laatse tijd doe ik dat alleen wanneer ze het aangeeft. Heb laatst gemerkt dat ze toch nog wel moe was en soms als ik haar even laat liggen valt ze weer eventjes in slaap. Meestal is dat niet het geval hoor, maar ik geef haar gewoon de keuze. Meestal als je begint te "zeuren" haal ik haar dr uit.

4. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Het ligt aan de situatie. Als het na de nachtslaap is, dan laat ik haar liggen totdat ik zelf klaar ben met aankleden e.d., en dan haal ik haar eruit. De rest van de dag laat ik haar liggen totdat ze begint te zeuren of weer in slaap valt (tenzij ik zelf ergens naartoe moet, natuurlijk, en al zit te wachten tot ze wakker wordt) :)

5. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Ik liet/laat Mason gewoon even liggen, hij kan zichzelf gelukkig goed vermaken in bed! En het enige wat erin ligt is een hydrofiel luier waardie mee slaapt:D..Hij geeft het vanzelf aan alstie eruit wilt omdat hij dan een beetje gaat jammeren..

6. Eefje070809

Eefje070809 Actief lid

2 mrt 2010
    111
    1
    0
    ja hoor wij laten onze man ook lekker liggen! zoals al vaker gezegd is als ze het zat zijn laten ze dat duidelijk merken hoor

7. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Hier laat ik 'm ook liggen , hij vind het heerlijk om even lekker alleen te zijn en ik kan hem goed in de gaten houden, we hebben een babyphone met camera.
    Als hij gaat staan en harde geluiden maakt haal ik 'm eruit anders ligt hij zo soms wel een uur :$ in bed te kletsen en spelen. 9 Van de 10 keer slaapt hij namelijk gewoon weer een uur door.

8. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Als die van mij zou staan, zou ik haar er ook uithalen hihi (gekkigheid)

Wij hebben er ook 1 met camera.. Ideaal!

9. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Jesley heeft dit ook de laatste week....
    Ook in de ochtend.
    Hij slaapt op zn buik en rolt dan naar zn rug.
    Hij ligt dan lekker de spelen met zichzelf.
    Aan zn voetjes kriebelen, beetje draaien en aan zn bed voelen enzo.

Vaak laat ik m nog 15-30 min liggen hoor...
    Hij heeft het helemaal naar zn zin, en krijgt zo toch zijn rust

Deel Deze Pagina