Wat zou nou lekkerder zijn voor een baby? Buiten in de bak onder de parasol en een klein briesje. Of binnen in de bak? Het scheelt binnen en buiten maar 1 graad. Heb al met de thermometer gezeten. Wat doen jullie? Oja het kamertje scheelt niet veel met binnen beneden.
Ik zou persoonlijk toch gewoon binnen doen en dan luchtig gekleed zonder dekentje of iets.. Buiten zou ik al gauw bang zijn om een koudje te vatten of iets.. Misschien even buiten als jijzelf ook buiten zit, maar niet de hele dag.
Ik zou lekker buiten gaan zitten met je kleine. Ik heb vorige zomer als het even meezat met het weer heel veel buiten gezeten. Mijn zoontje sliep als een roosje buiten. Nog steeds is hij echt een buitenkind. Dus wij zijn zoveel mogelijk lekker buiten.
gewoon onder de parasol dus in de wagenbak. Jammer dat wij niet zo een koel huis hebben Mijn schoonouders wel. Daar zitten we morgen lekker
Buiten.... Ik zit met Mees ook veel buiten, en heb hem met dit weer alleen een romper aan, het is echt veel te warm joh! hhihi
Hier ook heerlijk buiten onder de parasol. Het is snik heet dus lijkt me sterk dat ze een verkoudheid oplopen . Buitenlucht is lekker gezond voor ze.
Ik zit met Jasmine ook lekker buiten. Ga ook vanaf de 5e dag na haar geboorte iedere dag een stuk met haar wandelen. Lekker in de buitenlucht. En een verkoudheid..die loop je niet op door het weer, maar door een virusje. Dus gewoon lekker naar buiten gaan...
Ik leg hem gewoon lekker buiten onder de parasol en als hij gaat slapen dan doet hij dat gewoon boven in zijn bedje.
Heerlijk lekker naar buiten hier hoor! Ze heeft al die hete dagen al alleen een rompertje of zelfs alleen haar luier aan, als ik het te warm vind buiten leg ik haar binnen, lekker koel. Maar dat is dan op het heetst van de dag of als ze warm aanvoelt of jengelt. Heb een campingbedje op het gras staan hier en sleep de hele dag met de wipstoel van binnen naar buiten en weer terug . Let er wel altijd op dat ze niet op de tocht ligt of in de wind en uiteraard niet in de zon!
Thuis binnen, omdat het daar duidelijk koeler is dan de achtertuin.. En als het echt warm was, dan zocht ik vaak een koelere plek op. In het park zitten, lopen tussen de weiland etc. Daar is het meestal een stuk fijner met heet weer dan onze achtertuin (snel 30+ graden)