Dag dames, Ik ben aan de laatste loodjes van de zwangerschap begonnen. Een zwangerschap die ik te danken heb aan mijn prachtige zus, zij is de eiceldonor geweest. Als de baby er is heb ik al een speciaal cadeautje voor haar. Maar nu ben ik nog op zoek naar iets voor mijn neefje (haar zoon). Hij is 9. Hij is ontzettend jaloers op de komst van de nieuwe spruit, het mag enigzins gelinkt zijn aan de baby maar het is geen must. Wel vind ik het leuk als het een enigzins blijvend cadeau is. Voor mijn zus heb ik een armband met de vingerafdruk van haar zoon. Hebben jullie leuke ideeën?
Oh wow, wat bijzonder! Wat is je budget? Wat voor interesses heeft hij? Ik zou hem dan iets geven uit naam van de baby.
Wat bijzonder zeg! Ik weet niet waar je neefje van houd, maar ik zou hem iets tofs in zijn interesse geven. Een vette doos lego, voetbalshirt van zijn favoriete club, kaartjes voor de efteling/dierentuin etc etc. Het blijvende aandenken is er al want dat is de baby, en een 9jarige word gewoon blij van een vet cadeau
Wat lief! Mijn jongens (8&10) worden heel blij van: een stuntstep Een voetbaltenue met zijn naam erop bedrukt Lego Fotocamera Leesboek of abonnement op favoriete leesblad Een dagje uit naar een jumpingpark/klimbos/pretpark
Een topic openen helpt! Ik ben er al uit! Het wordt een voetbaltenu met naam! En hij is fan van mijn man dus ik dacht aan een strippenkaart met leuke activiteiten die hij samen met mijn man doet. (Klimmen, fietsen, karten, gamen). Zodat hij zijn 1 op 1 tijd met zijn oompie blijft houden Thanxxx voor de ideeën ladies!