Scheur in stof badjas

Discussie in 'De lounge' gestart door Koraal82, 5 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik heb een paar maanden gekeden een nieuwe basjas gekocht van het merk vandyck. Ik zag vorige week ineens toen ik hem wilde aan doen dat er vanuit de naad van mijn armsgat een scheur omhoog liep. Ik kon me niet herinneren dat ik ergens gehaakt had. Ben terug gegaan naar de winkel en ze waren super aardig. Ze vroegen of ik het wilde laten maken of een nieuwe badjas wilde. Ik heb aangegeven dat ik een nieuwe wilde maar helaas was deze in mijn maat op en niet meer te bestellen.

De eigenaar heeft me hierover gebeld en gaf aan dat ik of een bon krijg en iets anders kan kopen of een nieuwe badjas als er weer nieuwe binnen komen. Of hij laat het alsnog maken en ik krijg korting (weet niet hoeveel) als ik nog iets anders koop (ik moest namelijk nog een dekbed voor mijn zoon kopen). Hij gaf aan dat ze de badjas niet terug kunnen sturen dus ik merkte dat hij graag hem liet maken.

Ik heb zelf totaal geen verstand van stoffen dus ik vroeg me af of maken zin heeft? Voor mijn gevoel was het namelijk een "slecht" stukje stof of misschien te strak gestikt. De badjas zit ruim en heb echt nergens achter gehaakt. Ik weet ook niet of ze het zo kunnen maken dat het netjes uit ziet (ze zouden hem wel naar een naaiatelier brengen). Heb een foto toegevoegd van de scheur.

Bijgevoegde bestanden:

2. Striae

Striae Fanatiek lid

16 jul 2020
    1.567
    1.073
    113
    Ik denk dat je deze scheur altijd zal blijven zien helaas.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  3. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Dat denk ik ook.

4. LisbethSalander

LisbethSalander Fanatiek lid

1 dec 2015
    2.830
    5.566
    113
    Eerlijk? Ik was hier echt niet mee terug gegaan. Je hebt de badjas al een paar maanden. Dus wat mij betreft gewoon jammer maar helaas.

De winkel is echt heel coulant. Zou het laten maken en dat je dan iets blijft zien is dan maar zo. ( je ziet het dus alleen als je de mouw optilt)

Sado vindt dit leuk.
  5. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Wat super aardig vd winkelier. Verdient een dikke pluim qua service.

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Ik snap wel dat je ermee terug bent gegaan, want het is natuurlijk geen goedkoop merk, die hoort niet binnen een paar maanden stuk te gaan.
    Ik vind dat de eigenaar goed meedenkt verder.
    Zit die scheur op je rug? Ik denk, dat als ik het een fijne badjas zou vinden, ik voor de repareer optie zou gaan, je blijft het waarschijnlijk wel een beetje zien, maar dat zou ik niet zo’n probleem vinden bij een badjas als ik hem verder heel mooi en fijn vind. De korting is dan mooi meegenomen. Als je je er wel erg aan stoort, zou ik voor de bon gaan als tweede keus.

7. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Nou gezien het mooie weer heb ik hem natuurlijk nog niet zoveel aangehad. Heb hem eind mei gekocht en pas eind juni/begin juli voor het eerst gedragen.

Deel Deze Pagina