Wat hebben jullie toch in de kinderwagen? Ik bedoel waar ligt je kindje in/onder? Lakentje/dekentje? Heb daar nog helemaal niet aan gedacht vandaar. Groetjes Babs.
Maar als ik het goed begrijp mag je in de wagen dus wel een dekbed gebruiken, maar in het ledikant niet ivm verstikking?
Ik heb een molton hoeslakentje met daaroverheen een gewoon jersey hoeslakentje. Verder een lakentje en een dekentje. Groetjes, Anakin.
Molton en een hoes van een verschoningskussen om op te liggen. Een lakentje en als het wat kouder is een wiegdekentje om onder te liggen.
Je kan idd een dekbedje gebruiken in je kinderwagen omdat je daar toch de hele tijd bij bent. Dus als het te warm word, of je kindje zou eronder komen, dan zie je dat meteen. Persoonlijk zou ik geen dekbedje gebruiken. Veel te veel ruimte neemt dat in. Ik heb altijd een dun fleece dekentje met een lakentje eronder gebruikt. En als het waaide nog de kap/hoes erover (met die opstaande rand bij de quinny bv)
Ik heb nog een ander vraagje over de kinderwagen: bij mijn kinderwagen zit er een heel dun geplastificeerd matrasje in. Is dat wel goed? Ik vond het eigenlijk wel raar, omdat je op het gewone bedje ook geen plastic zeiltje mag leggen. Of is dat weer anders voor kinderwagens?