vorig jaar heeft Jinthe gewoon erdoor heen geslapen,en nu gaat ze ook gewoon slapen,mocht ze wakker worden dan mag ze uiteraard even door het raam naar het vuurwerk kijken!
we laten sophie lekker liggen hoor, hou het wel in de gaten en mocht ze wakker worden dan ga ik gewoon achter het raam met haar zitten kijken als ze dat wil. voorgaande jaren heeft ze doorgeslapen en een lawaai, geknetter en geflits. hoop nu ook..
Ik ben heel erg benieuwd of hij er doorheen gaat slapen. Ik denk zelf van niet. Wij gaan ook nog eens uit logeren bij mijn ouders, dus is ook al in een andere omgeving. Ik hoop in ieder geval dat hij niet wakker wordt.
ook ik wil even laten weten dat ik supertrots ben op mijn kereltje! hij heeft aan 1stuk doorgeslapen (ondanks de kei harde knallen recht voor de deur en zijn pseudo-kroep!) geslapen van 20u tot 8u!
Hier helaas niet doorgeslapen. Om 12 uur werd ze wakker en hebben we genoten van het vuurwerk, maar zolang dat vuurwerk aan de gang bleef kon ze niet slapen (te felle lichten en te harde knallen) en daarna heeft ze heel rommelig geslapen.
Mijn dochter heeft heerlijk geslapen tijdens het vuurwerk. Geen kick gegeven en de 4 maanden oudere dochter van een vriendin werd wel wakker. Ze vond het wel leuk om te zien
hier gewoon door alles heen geslapen. snapte er niks van al die knallen en lichten mw kwam wel om 3 uur. was klaarwakker en wilde gaan spelen. vond ik toch wel erg vroeg maar ze is om 4 uur toch weer gaan slapen hahah
mijn meisje heeft ook door alles heen geslapen, het was echt niet normaal zoveel lawaai om 12 uur en het was zelfs te zien op haar babyfoon (streepjes bij geluid), de ramen trilden ervan maar ze draaide zich nog lekker een keer om
Ik heb me rot gelachen vannacht... het leek wel of de 3e wereldoorlog was uitgebroken in onze straat, maar die smurf van mij lag prinsheerlijk overal doorheen te knorren. Hij is niet één keer wakker geworden! Ik kon het bijna niet geloven.
mijn man zei vannacht "kom op, gaan we zachtjes even vanuit het zolderraam naar het vuurwerk kijken", dus wij zachtjes naar boven lopen en met dat we dat doen bedenken we hoeveel lawaai dat vuurwerk en die melkbussen maken, dus zachtjes doen had niet zoveel zin
Robyn heeft ook heerlijk geslapen van 20:00-10:30. Konden papa en mama ook nog even lekker uitslapen. (Ze heeft de waterpokken, met verhoging dus ze zal wel erg moe geweest zijn)
Hier wakker gemaakt, maar meer omdat hij het zo mooi vind.. Bij de Intratuin hadden ze een tv scherm met vuurwerk, had hij zitten kijken, werd gewoon boos toen we weggingen hihi.. Hij vond het prachtig! Heeft zijn ogen uitgekeken.. Overdag heeft hij gewoon geslapen ondanks de karbit bussen, hier naast de deur..
Wij hadden Sem wakker gemaakt, hij krijgt om 23.00 altijd nog een fles en deze hebben we wat verschoven. Om half 12 wakker gemaakt, even wakker worden, 12 uur het vuurwerk vanachter het raam gekeken en om half 1 na de fles weer naar bed. Hij vond het prachtig, je zag zijn koppie van links naar rechts en van boven naar beneden gaan, wist niet waar hij moest kijken En vanmorgen pas om half negen wakker
Ik ben om 00:05 even bij het mannetje gaan kijken en juist op dat moment werd hij een beetje wakker. En tja, als mama dan naast je bedje staat dan wil je wel even wakker worden. Dus 'gelukkig nieuwjaar' en even eruit. Vuurwerk gekeken 5 minuutjes en toen - midden in het geknal - gewoon terug naar bed. Prima, ik ben moe dacht de kleine man en hij is gewoon weer gaan slapen. Een uurtje later moest hij er weer uit om naar huis te gaan en thuis is hij weer lekker gaan slapen tot vanochtend 9:00! Heerlijk.