laten slapen of wakker maken? (vuurwerk)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jessy77, 31 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou hier wel wakker geschrokken. Ik was nog een paar min voordat ze wakker schrok wezen kijken en toen lag ze nog heerlijk te slapen, mijn moeder was er nog zelfs net een paar sec daarvoor wezen kijken en ook toen was er nog niets aan de hand. En op een gegeven moment hoorde ik gebrul en gekrijs, niet normaal meer. Ben de trap opgevlogen en daar stond mijn lieve schat voor de deur van de overloop! Heeeeeeeeelemaal overstuur, alsof ze leven gevild werd, zo zielig:(
    Normaal gesproken als ze wakker word blijft ze in bed liggen totdat ik er aan kom maar nu stond ze daar voor een dichte deur, die is zich echt helemaal lam geeschrokken.

Maar toen ik er eenmaal was ging het ook wel weer goed, hebben samen naar het vuuurwerk gekeken en ze vond het hartstikke leuk!

2. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Daarom had ik Sem ook wakker gemaakt, wilde niet dat ie helemaal over de zeik zou gaan, ligt ie daar in zijn bedje, in het donker, ziet niks en hoort ineens onwijs harde knallen...nee, ik wilde het voor zijn ;)

Gelukkig vond ze het wel mooi om naar te kijken!

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.207
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ons zoontje van 9 maanden heeft er gewoon doorheen geslapen. Echt ongelofelijk!!

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Hier ook doorgeslapen! Als een blok!!

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Dean werd wakker om kwart over elf....(meestal s avonds en ook nu) We hebben hem naar beneden gehaald en een lekker flesje soja melk gegeven en toen het twaalf uur was samen met hem , staand in de vensterbank t vuurwerk bekeken.
    Fantastisch vond ie het!!
    En maar wijzen, DIE, DIE, DIE ...hij wist niet waar ie in de lucht kijken moest (wel aan de tuin kant zodat er geen harde knallen evt bij t raam konden komen)
    Om 1 uur zijn we lekker naar bed gegaan.

Mirre

6. Anasthesie

Anasthesie Actief lid

17 jul 2009
    239
    0
    0
    Brabant
    Gewoon doorgeslapen! :p Geluk hadden we dat onze buren ergens aan het feesten waren en daarom het geknal toch op behoorlijk afstand plaatsvond. Maar ik was heel erg verrast dat ze niet wakker werd! Op gepaalde moment gingen we ook naar buiten om vuurwerk op te stekken en er was geen bereik voor babyfoon meer maar weer, heerlijk doorgeslapen! Zo trots op mijn meisje!!! :)

7. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    alyssa had gisteren overdag al een rare dag en ze ging smiddags pas om 2uur naar bed en heeft toen geslapen tot 5uur.
    savonds waren we bij een oom en tante van mn man en is alyssa om 10uur gaan slapen (in de hoop dat ze door zou slapen).
    het was net 12uur ik we hadden net iedereen gelukkig nieuwjaar gewenst en toen werd alyssa wakker.
    helemaal overstuur omdat ze wakker werd in een vreemde omgeving en met allemaal geknal.
    eenmaal beneden ging het allemaal goed en vond ze het vuurwerk erg mooi.
    het enige nadeel was dat ze klaarwakker was en dus niet meer in bed te krijgen was tijdens het geknal.
    ze is uiteindelijk wakker gebleven tot 2uur (toen waren we thuis) en na wat proteseren is ze toch snel gaan slapen.

liefs doris

8. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Heb net mijn ouders even gebeld want mijn jongens sliepen daar vannacht. En ze hebben ook heerlijk doorgeslapen. Wel zo fijn voor opa en oma :)

9. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Van de jongste wisten we al dat ze wakker zou zijn ;)! Die schrikt al dagen wakker van het geknal, zowel savonds als overdag, en dit deed ze ook al vorig jaar toen ze nog bij mij in mn buik woonde ;)!

De oudste twee hadden wij in eerste instantie niet wakker willen maken. Maar op het laatste nippertje (rond kwart voor 12) toch besloten ze wakker te maken. Waren beide meteen super gezellig en lekker wakker, naar beneden gehaald waar ook onze ouders/schoonouders/schoonbroer en zn vriendin waren.

Om iets na 12 lekker met zn allen naar buiten gegaan en naar het prachtige vuurwerk gekeken, dat vonden die twee oudste echt super! Jongste vond het iets minder, maar heeft niet gehuild oid, maar gewoon lekker bij mij gehangen.

Rond 1 uur hebben ze alle drie bij ons in bed wat warme melk gedronken, daarna is iedereen naar zn eigen bedje gegaan, en hebben heerlijk geslapen :D!

Kortom, hier een echt gezellige avond/nacht gehad! Super!
    Zo doen we het volgend jaar weer denk ik :D!

Liefs, Hanneke!

10. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Mijn zoontje van 9 maanden heeft er ook doorheen geslapen. Hier was het al de hele avond raak met vuurwerkklappen enzo. Ik zat me steeds op te vreten. Maar meneer sliep gewoon lekker door. Kan je nagaan. als je een scheet laat naast zijn kamerdeur wordt hij wakker en van die kanonsklappen buiten niet;);):(.

Maar het heeft mij wel een stuk zekerder gemaakt. Ik gaat echt niet meer op mijn tenen lopen in huis. Dus het is ergens goed voor geweest het vuurwerk.

11. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Mijn zoontje heeft net als vorig jaar weer overal doorheen geslapen:D Heerlijk!

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

zo stom he met dat vuurwerk. hier ook dus gewoon heen geslapen maar net kom ik even iop dr kamer om heel heel voorzichtig de wasmand te pakken die daar nog stond, en gelijk dat koppie omhoog.

13. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Milan heeft er ook gewoon helemaal doorheen geslapen. Er werd vuurwerk tegen het raam van zijn slaapkamer gegooid (vast niet expres) en zelf daar sliep hij gewoon doorheen.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    We hebben Valerie om 23.40u wakker gemaakt.
    Daarvoor is ze niet wakker geworden van het vuurwerk.
    We hebben haar meegenomen naar beneden en met z'n 3en afgeteld naar 2010.
    Daarna voor het raam naar al het vuurwerk gekeken.
    Ze vond het echt prachtig, en ze zei aldoor: ooooohhhhhhh :D
    Om 00.30u is ze weer op bed gegaan en is ze gewoon weer lekker gaan slapen.

15. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Nina heeft ook heerlijk doorgeslapen:)
    Ik snap het ook niet, als ik op haar kamer kom om even bij dr te kijken of wat te pakken is ze meteen wakker, en hier slaapt ze dwars doorheen:D

16. music4life

music4life Niet meer actief

mn meisje heeft door illegaal vuurwerk heengeslapen!!! 6 dozen wel geteld,,,allemaal knallers,,, en heel erg veel ander vuurwerk erg fijn dat het voorbij is

17. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Thijs was om 22.30 al wakker. Buurmannen vonden het leuk om zelfgemaakte bommen in de put in de steeg te gooien. Hem er even uitgehaald en wat thee gegeven. Daarna weer naar bed. Om 00.00 werd hij krijsend wakker van alle bommen. Hem eruit gehaald en naar het vuurwerk gekeken. Hij vond het geweldig, zat helemaal met zijn neus tegen de ruit gedrukt om zoveel te kunnen zien. Om 01.00 was het ergste voorbij en ging hij weer naar bed. Hij heeft wel de hele nacht onrustig geslapen vanwege de klappers.
    Vanavond gaat hij onrustig naar bed, zou het met gisteren te maken hebben?

18. mieppie1

mieppie1 Actief lid

9 nov 2009
    159
    0
    0
    roermond
    heerlijk met z'n allen bij vrienden opgebleven, en met de hele groep heerlijk het nieuwe jaar in

19. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Mijn zoontje van 4 maanden sliep gewoon door, ondanks alle belgische knallen (ik schrok er zelf elke keer flink van!).
    Ik was wel bang dat ie in paniek zou raken, want thuis schrikt ie heel erg als je plotseling een semi hard geluid maakt (niezen, hoesten, in een stoel ploffen). En dat zet ie het toch op een huilen, echt heel zielig.
    Dochter van een maand van een vriendin sliep ook gewoon door, ze werd om 1 uur wakker voor een voeding, maar niet van het vuurwerk.

Deel Deze Pagina