ik heb hier nog een dicht pakje friso standaard 1 staan. omdat ons ventje kma heeft krijft hij nu pep en zit ik hier met een pak friso standaard 1 en half pak friso comfort. allebei nog wel dicht. kan ik de friso 1 ook nog aan mn dochter van 15 maand geven. die slurpt toch alles op wat vloeibaar gewoon ipv haar gewone melk smorgens. de friso comfort zal ik haar maar niet aandoen dus als iemand daar nog interesse inheeft mag hij deze komen halen. omgeving gorinchem-wijk en aalburg.
Volgens mij kan dat helemaal geen kwaad hoor. Zitten zoveel eisen aan babyvoedingen dat het in ieder geval niet slecht is. Misschien beetje aandikken met granenpap ofzo.. Heb je lekker pap voor sochtends of savonds of tussen de middag kan ook natuurlijk
Ja hoor kan prima, of ze het lekker vindt is ten 2de. Andersom kan niet dus voeding3 aan baby geven die 1 nodig heeft. Dat is vanwege de darmpjes. Dochter van 15 maand kan ook al gewone melk proberen mits ze geen kma heeft natuurlijk.
ok dan maak ik het pak gewoon op. ja als ze het niet meer lekker vind heb ik pech en gooi het maar weg. maar om het nu zo weg tegooien vind ik ook zonde. kon mn vriendin er gister ook al niet meer blij mee maken want haar kindje was ook net overgestapt op opvolgmelk
Kan prima, en als je het gebruikt om bijvoorbeeld Brinta mee te maken, dan proeft ze het nauwelijks. Hier thuis zijn veel proefzakjes uit babydozen in de koffie, de pannenkoeken en het brood beland.