laten strippen

Discussie in 'De bevalling' gestart door mirie, 25 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    vanwege mijn klachten die ik heb, teveel om op te noemen ,wil ik vragen aan de verloskundige of ze mij volgende week wil strippen, want ik trek het niet meer kan niet slapen niet lopen moeilijke ademen BI gewoon alles doet zeer dit is me 2e kind en ik hou het niet meer maar doet de verloskundige dit als ik het haar zou vragen.en heb hier al last van vanaf 28 weken en ik weet de laatste loodjes zijn zwaar maar ik kan het gewoon egt niet meer heb gewoon geen energie meer voor een bevalling zo moe ben ik.

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Dat verschilt per verloskundige of ze dit wel of niet doet.. En strippen kan alleen als je baarmoedermond al verweekt is, anders kan het zowiezo niet..

Succes!

3. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    He vervelend voor je! Ik acht de kans klein dat ze je gaat strippen. Mijn ervaring is dat het belang van de moeder ondergeschikt is aan dat van de baby en daarom zal het beter zijn je baby nog een paar weken te laten zitten..

Sterkte!

4. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ik zou nog even volhouden joh... het zijn nog maar 20 dagen is zo voorbij.

5. mirie

mirie Lid

17 sep 2006
    40
    0
    0
    ja zo denk ik dan wel maar wat als het langer duurt dat ik overtijd raak dan tref ik het wel

6. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi mirie,

Ik snap jou situatie helemaal. Heb zelf ook erg veel klachten en heel erg veel pijn van de BI. En bij mij is het nog steeds aan de rustige kant, de kleine zit geloof ik wel erg lekker in m'n buik. Terwijl ik het ook helemaal gehad heb. Ik heb afgelopen woensdag ook aan mij VK gevraagt of ze wilde strippen en of het zin heeft. Ze zei tegen mij dat ze het liever pas na 40 weken doen, omdat uit ervaring is gebleken dat het voor die tijd niet veel zin heeft. Daarbij is het niet echt prettig en als het dan niet werkt is dat natuurlijk helemaal ververlend.

Verder is het wel heel belangrijk als je BI hebt, dat de bevalling vanzelf op gang komt. Dus inleiden is helemaal geen goed idee. Ik weet niet of je daar ook over hebt zitten denken, maar dat blijkt dus echt niet goed te zijn met BI. Tenzij je natuurlijk echt overtijd bent en het wel moet.

Ik hoop dat je het nog even volhoud, je bent er bijna meid!

Veel sterkte ermee.

Groetjes Dapi

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    je kunt het allicht vragen maar als het allemaal nog niet week is zal ze het niet doen.

Als je echt zo slecht slaapt zal ik bij de VK om een slaaptablet vragen.

Deel Deze Pagina