Ik zit al lekker de hele middag muziek te luisteren en te bedenken welke ik op een cd wil branden zodat ik muziek kan aanzetten als ik daar zin in heb. Ik ben gek op reggae (en zoontje wiegt ook altijd vrolijk mee) en er is één liedje dat lekker loopt en rustig is maar zo om de zoveel tijd zingt de zanger enthousiast 'I love marijuana', nu durf ik die niet op de cd te zetten voor het geval dat de verloskundige erbij zit, zou beetje awkward zijn misschien. Zijn er nog wat liedjes aan te raden? Ik heb nu: Ott- Queen of all everthing Ott- Daisies and Rubies Major Leeze- Get Free Bill Withers- Just the two of us Busy Signal- Come Over
Ik had films opgezet, maar kon me ook absoluut bekoren. En ben normaal echt gek op film/tv kijken. Maar tijdens de bevalling pfffffffff.
Ik had ook allemaal voornemens wat betreft de bevalling, leuke kleren aan, evengoed make up op, zwangerschapscursus gevolgd, maar geloof me, ik heb er sinds de vliezen braken geen één seconde meer aan gedacht, je hebt wel iets anders aan je hoofd dan muziek e.d. Maaaar het kan natuurlijk ook zijn dat jij compleet zen blijft en er wel aan denkt, dan zou ik losse nummers waar je je prettig bij voelt op een cd branden en die afspelen. Succes! En oja, vergeet voor tijdens het persen geen heavy metal oid, om wat kracht op te doen!
Films moet je inderdaad een beetje op concentreren, dat lijkt me dan niks Ik vind het gewoon leuk om een cd'tje te branden met muziek waar ik me altijd echt lekker bij voel, mocht ik er dan net zin in hebben hoef ik geen moeite ervoor te doen!
Bij mij stond mtv gewoon aan.. Laaste stuk toen het echt heftig werd kwam gangnam style op tv 'jeeeej!', hahah.
Ik had ook een paar cd's bij me, maar toen ik het zwaar kreeg, moest iedereen zijn kop houden - inclusief cd's!
Ik vind het altijd heel leuk om te lezen dat mensen allerlei dingen bedenken over hoe ze de bevalling willen beleven. Incl. make up, hempjes/shirts enz. Maar na 2 bevallingen kan ik gerust zeggen dat je vanaf de eerste wee met hele andere dingen bezig bent. En dat het dan echt niet boeit hoe je erbij loopt.... Heb er zelf ook nooit zo over gedacht gelukkig. Maar ik heb geen tips voor muziek. Ik zou idd iets doen waar jij je heel.prettig bij voelt en waar je misschien rustig/ontspannen van wordt. En met je partner prate over wat je graag wel of niet zou willen. Succes met je bevalling!
O, ik had ook heel veel ideeën, ik zou gewoon doodstil blijven liggen, me helemaal concentreren, mooi nachthemd aan, etc. Nou, ik lag dus half onderuit met benen wagenwijd in een warm bad, een kop als een boei en een te kleine bikinitop in de haast naar het ziekenhuis bikini niet eerst gepast, en dacht hij past nog wel, niet dus.
3 little birds van Bob Marley. 'Cause every little thing, is gonna be allright' Ik zou meer gaan voor die nieuwe van Wil.i.am....'i wanna scream, and shout, and let it all out!!!!!'
Ik had geen muziek maar heb mijn man gesmeekt om te nurien/mompelen tijdens het zetten vd ruggeprik... ik zocht als laatste redmddel een beetje afleiding.. Achteraf lachwekkend... en schaamte gevoelig.. Hier had ik dus graag muziek gehad... en ben ook raggae fan.. maar zou idd niet alle nummers nemen..
Hier precies zo! Bij mijn eerste bevalling had ik allemaal dingen ingepakt....zijn mijn tas nooit uitgeweest. Bij de tweede was ik wijzer . Je wil op zo'n moment echt geen afleiding aan je hoofd hebben, vaak zijn pratende mensen al teveel op een gegeven moment.