laten we de HEMA behouden

Discussie in 'De lounge' gestart door zwangerevrouw, 16 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangerevrouw

zwangerevrouw Fanatiek lid

22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    Ik ben van plan om m'n boodschappen bij de HEMA te gaan halen zodat ik ze een beetje sponsor. Dus de koffiebonen voortaan daar, en m'n koekjes. Beddengoed maar eens vervangen...
    Iemand nog iets wat je altijd bij de HEMA haalt?

2. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Make-up reiniger en scheergel
    Daar ga ik ze niet mee in de lucht houden :D

Athina en NiVa0230 vinden dit leuk.
  3. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Ik zou heel graag willen, maar hier is geen Hema in de buurt :( Ik bestel soms wat online, m.n. ondergoed voor de kinderen. En gebak!

4. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Rookworst
    En eens per jaar taart

Dus aan mij hebben ze weinig vrees ik

5. Sylver

Sylver Fanatiek lid

17 sep 2014
    1.861
    1.756
    113
    babydoekjes met 99.4% water om te gebruiken als toetenpoetsers. Maar daar ga ik ze vast ook niet voldoende mee steunen :p

6. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ik koop veel ondergoed en basics bij de Hema, voor de kinderen ook heel vaak kleren, pyjama’s etc.

7. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Ik steun de Hema al, maar desondanks blijven de financiële problemen. :roflmao:
    Ik koop sokken, pyjama's, handdoeken, beddengoed, keukentextiel, rookworsten, gebak, schoolspullen, lunchen in het restaurant. Toen de kinderen nog klein waren kocht ik er ook veel van hun kleding.

8. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.182
    1.393
    113
    Ondergoed en kleding voor mn dochter, schoolspullen, handdoeken, theedoeken, vaatdoekjes, wijn, waszakjes, laatst een picknickkleed. Oja, en onze gordijnen komen van de Hema ;).

9. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.943
    14.996
    113
    Mja verder dan de rompers kwam ik al niet. Die hebben we niet echt meer nodig.

De rookworst is niet meer hetzelfde, de lekkere pennen zijn al jaren weg en de keren dat ik op zoek ging naar iets wat de hema naar mijn beleving écht moest hebben (gewoon een spatel, garde en melkopschuimer) moest ik maar naar de action want hema had t niet en marskramer hadden we inmiddels al niet meer... :confused:

Heb nog een cadeaubon liggen van 20,- zit me nog steeds te bedenken wat ik ermee moet halen. Op een gegeven moment heb je alles al.

Nightingale vindt dit leuk.
  10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Taart en vleeswaren. Maar ook wel eens make up

11. Minoesje

Minoesje Niet meer actief

Ik mag er niet meer naar binnen van mijn man, zegt genoeg he :oops:
    Als de Hema failliet zou gaan zou ik dus ook echt mega enorm balen..
    Vooral leuke kadootjes, kadoverpakkingen, kaarten, woonaccessoires en ga zo maar door.

12. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    De afgelopen jaren heb ik de Actions in de winkelstraten niet meer bezocht omdat ik juist winkels als hema wil steunen en meer voor kwaliteit wil gaan, maar ze maken het je niet makkelijk...
    De voorraad bij hema is onder de maat, de kwaliteit is even ruk als budgetwinkels maar betaal je wel voor iets meer dan dat.

Het is dat ik principes en bepaalde idealen heb, anders had ik ze allang in de steek gelaten.

13. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik koop veel bij de hema
    Ondergoed
    Rompers
    Handdoeken
    Beddengoed
    Kleding voor de kids
    Oorbellen
    Cadeaus
    Inpakpapier

Ik hoop zo dat ze niet failliet gaan!!

Jessi79 vindt dit leuk.
  14. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.541
    3.057
    113
    Ik koop er wel regelmatig wat.
    Gebak, versiering, ondergoed voor de kids, pyama's voor hun, vaak seizoensdecoratie, zwemkleding, handdoekken, beddengoed..

15. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.206
    1.260
    113
    Centrum België
    Mascara! Heb na 30 jaar zoeken ein-de-lijk dé mascara gevonden die m'n wimpers ongelooflijk verlengen en laten krullen

Vero0504 en citroenrasp vinden dit leuk.
  16. Dastoch3

Dastoch3 Bekend lid

1 mrt 2020
    582
    513
    93
    Vrouw
    Ik kom er voornamelijk voor babykleding.
    En broekjes voor zoon.
    Nagellak zo nu en dan.
    En knutselspullen.

Aan mij hebben ze niet veel helaas.

17. tasje

tasje Actief lid

20 mei 2014
    467
    187
    43
    Ik zou ze willen behouden voor de winkelstraten, maar ik vind de kwaliteit ieder jaar verder achteruit gaan en de producten duurder worden.

Ik kom niet verder dan ondergoed en pyjama's voor de kinderen.

Roodborstj, Marti, Sado en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Ik had liever de V&D behouden... :(

Ik bestelde vaak fotoboeken bij de Hema, maar de kwaliteit is bagger de laatste jaren, dus ben al een keer overgestapt en ga dat nu na weer teleurstellende boeken opnieuw doen. Verder koop ik er wel eens wat (zoals kleding of babydingen als cadeautje), maar niet veel. Hele kleine Hema hier en de kinderkleding valt zo breed dat mijn kinderen er twee keer in kunnen, dus dat schiet niet echt op... O, en gebak, maar ook max. drie keer per jaar.

19. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Ik koop ook wel eens de standaard dingen bij de Hema is katoenen beddengoed, pyjama's en ondergoed voor de kinderen, rozijntjes voor de kinderen :D, mijn oudste vind het leuk om hun gekleurde pennen en schriftjes mee te nemen als ze meegaat, lijmstiften, bekers, ballonnen, knutselspul, handdoeken/baddoeken en vast nog wat. Maar ik kom er ook niet heel vaak, ongeveer 1x per maand en beddengoed koop ik ook niet elke keer natuurlijk.
    Oh en de babyslaapzakken, hydrofieldoeken vond ik ook altijd heel fijn toen de kinderen nog klein waren.

20. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Rompertjes
    Kleding tot 3 jaar
    Ondergoed
    Sokken
    Keukendoeken
    Vanaf nu koffiebonen (we hebben vanaf zondag een koffiebonenmachine)
    Hempjes
    Beddengoed
    Knutselspullen

Ik doe mijn best!

Vero0504 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina