Toevallig vanochtend nog geweest. Speciaal naar de Hema om feestversiering te halen voor de jongste. Die haal ik vrijwel altijd daar. Ook de taarten altijd bij de Hema, kantoorartikelen, cadeaupapier, de hotdog pakketten en rookworst. Minder vaak ondergoed en sokken, kleding en nagellak.
Ik hou van de Hema! Koop er van alles voornamelijk kleding en ondergoed voor dochter maar vaak zie ik nog iets leuks en neem ik dat ook mee. drink er ook vaak met dochter een kopje koffie mama een latte en mini een babyccino. hoop dat ze nog lang blijven bestaan!
Bij de Hema vaak babykleertjes, soms onderbroeken voor man en sokken, en dingen als theelichtjes/wijn/lekkernijen/reinigingsmilk oid als ik er toevallig ben. Gaat ze niet helpen vrees ik..
Ik kom heel vaak bij de Hema, ik vind het (de laatste jaren) echt weer een leuke winkel. Ik vind wel dat ze er leuke, hippe dingen hebben. Ook altijd handig voor cadeautjes voor kinderfeestjes (voor meisjes). Leuke pennen en schriftjes en dergelijke. Mijn dochter wordt er ook altijd heel erg blij van!
Haha oud nieuws. Ze zijn voorbij gestreefd. https://www.bndestem.nl/roosendaal/mooiste-hema-staat-straks-in-roosendaal~a74ddd2a/
Ik koop er altijd de oogdoekjes en heb laatst meteen 5 pakken gekocht; just in case Kan nergens anders zulke fijne doekjes vinden die én niet zo vettig zijn dat m'n lenzen ruk gaan zitten én ervoor zorgen dat ik geen uitslag rond m'n ogen krijg. Fototaarten koop ik er ook voor verjaardagen. Soms vleeswaren of een fotolijstje. Aan mij zullen ze niet zoveel hebben ben ik bang, maar het idee dat de Hema straks niet meer bestaat vind ik maar een gek idee. Moet wel eerlijk bekennen dat ik er vroeger wél veel kocht, maar met de komst van de Action heb ik de Hema een beetje ingewisseld.
Ik ben gek op de Hema en begrijp er niets van dat niet iedereen dat vindt. Niet voor kleding maar wel voor ondergoed, sport bh’s, vorige week nog een hele nieuwe set handdoeken daar gehaald ( met wafel motief, zo mooi ) Theedoeken, beddengoed, schoolspullen. Maar ook bier en wijn is daar lekker! En ze hebben daar echt goede tumtum met veel roze harde snoepjes.
Ik moet nog wat bestellen bij de Hema, dacht dan bestel ik gelijk tumtum mee, als die zo lekker zijn, maar niet op voorraad. Dat vind ik een nadeel bij de Hema, vaak uitverkocht of niet op voorraad.
Idd de tumtum... vind het nog wel jammer dat je geen snoep meer kan scheppen, dat was hier vroeger altijd een uitje als we met mijn moeder en tante op vrijdagavond mee naar de koopavond mochten. Denk dat ik wat daf betreft hema voldoende sponsor, alleen voor de jongste is de kleding vaak te breed en mijn maat hebben ze nooit qua kleding. Al vraag ik me af of het voldoende zal zijn om de problemen op te lossen, overigens is het hier doorgaans gewoon druk in de winkel dus verbaasde me behoorlijk over het bericht dat het financieel niet goed zou gaan.
Ik heb trouwens nog onze eerst set handdoeken, die nu wel als poetsdoeken worden gebruikt. Al 16 jaar oude Hema handdoeken. En opzich doen ze het nog goed. Ze zien er alleen wat vaal uit.
Op zich doen ze het ook wel goed, maar zitten ze vast aan een schuld (nu gelukkig wat kleiner dan vorige week) en is de rente op die schuld al niet te doen.
Ik stond vanmorgen te kijken naar mijn handdoeken, duurste die ze verkochten bij de Hema....gewoon op van kwaliteit na 2.5 jaar. Aantal zitten de gaten zelfs in....en waren toch echt duur Ik kan heel slecht wassen, maar niet zo slecht
Ik ben ook fan van de Hema. * rompers * woondeco * kantoor artikelen * kaarten en inpakpapier * ondergoed en sokken en nog veel meer
Bizar, ik heb die van Hema al zeker 6 jaar (een aantal ook nieuwe bijgekocht) en die zijn gewoon nog goed!
Maar dat was toch helemaal niet zo extreem? Ik heb gewoon jurkjes voor mijn dochter kunnen kopen hoor. Ipv dat er "jongens" en "meisjes" stond aangegeven bij de afdeling, stond er "kinderkleding". Ik vond dat zo'n ophef weer om niks.