Aan die kleding veranderde toch niks? Gewoon precies dezelfde kleding alleen zonder girl/boy erin gedrukt? Ik vind dat weer gezeur om niks.
Ik kom regelmatig bij de Hema. - ondergoed - pyjama’s voor de kinderen - sokken - babykleding - foto’s - uitvergrotingen - taart - beddengoed
Serieus ik doe echt al jaren met mijn handdoeken en waren zeker niet de duurste, althans niet toen ik ze kocht, even teruggerekend zijn 10 jaar geleden gekocht ofzo. Moeten nu nieuwe kopen aangezien er ipv 2 personen (kind volwassene) straks toch echt 5 personen in het huishouden zitten en ze hebben de kleuren niet meer (en ik wil sowieso andere kleuren)
Geloof me het is hier echt altijd druk en dan komen die schulden en dus de financiele positie best vreemd over. Maar goed begrijp ook dat de schulden niet bepaald door te weinig verkoop etc komen.
Neee die zijn het lekkerst. Tegelijk in je mond stoppen met die chocolade dingen en een zachte paarse. Jammm
Voorheen bestelde ik wel bij de Hema, maar de laatste tijd is veel niet meer op voorraad, terwijl het foldertje net door de bus gegooid is. Dat vind ik best vervelend. Voorheen wel babykleding, verzorgingsproducten, verjaardagsversiering, knutselspullen enz. gehaald. Maar ja de action komt ook met steeds meer leukere dingen en dat is toch een stuk goedkoper. Voor kraamcadeautjes ga ik wel altijd naar de Hema
Net nog een slaapzak gekocht en een strand schepsetje. Kijk er regelmatig en koop er voornamelijk kleding voor m'n zoontje en zelf sokken, hemdjes, handdoeken enzo. Ik zou het wel erg jammer vinden als de Hema weg is.
Hier ook. Ik denk dat het eraan ligt hoe je ze wast én droogt. Wij gebruiken handdoeken vaker dan 1x, gebruiken geen wasverzachter en drogen ze buiten. Denk dat dat al enorm scheelt.
Ik gebruik mijn hema handdoeken al sinds 2005. En ze zijn nog steeds prima. Maar paar die verschoten zijn van kleur, geen kapotte tot nu toe. Ik denk dat het aan jouw waskwaliteiten ligt
Ik heb hier Hema handdoeken die al 8 jaar mooi zijn. Wassen na 1 gebruik en in de droger. Wel zonder wasverzachter.
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wij zijn aan onze uitzetset handdoeken bezig van de hema. Gekocht voor we in 2005 samen gingen wonen Die zijn dus 15 jaar oud. En mankeren niets. Ik heb geen droger.