een verschijnsel? raar

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door troela, 1 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    oi oi

ik was net aan het kijken wat voor een zwangerschapsverschijnselen je kunt hebben, hierbij staat ook een vaginale schimmelinfectie,
    weet iemand hier meer van af?

want heb deze maand echt het gevoel dat het gelukt is en dan gebeurd me dit vlak voor mijn NOD en daarbij heb ik heel veel slijmverlies, plakkerig en wit. moet veel plassen maar dat heeft niks met de infectie te maken. ook gaat het plassen niet heel erg makkelijk (langzaam en heb nog veel meer last van verschijnselen, moe zere borsten pijn onderin me buik enz enz

groetjes

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jah maar dit had ik ook al in je andere topic beantwoord. Doordat je lichaamstemp omhoog gaat als je zwanger bent, vinden bacterieen jou des te 'lekkerder' en daardoor heb je meer kans op zon infectie. Met de infectie die ík had moest ik wel veel plassen en had ik een zere onderbuik. Als ik jou was zou ik naar de ha gaan.

3. troela

troela Actief lid

30 nov 2006
    226
    0
    0
    catering
    hoezo weer naar de HA. ben gisteren geweest en heb een zalfje gekregen die ik in mijn vagina moet doen. dit is ook niet schadelijk ofzo

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou ja, dan is t duidelijk toch zo? Nog ff geduld met testen!

5. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Ik heb vlak voor mijn NOD in de eerste ronde voor het eerst in mijn leven een schimmelinfectie gehad. Was niet zwanger.. Heb het bij de zwangerschap van Merijn nooit gehad.

Deel Deze Pagina