Wat een lieve berichtjes en uit te raad slik gedichten ga ze allemaal op schrijven in mijn gedichten boek als ik er aan toekom.
Heel mooi ! Ik heb heel veel respect voor alle meiden waarbij het niet zomaar wil lukken. Hoe ik me al voelde na 2 miskramen, hoe moeten sommige meiden zich dan wel niet voelen... Mensen gaan er zomaar vanuit dat zwanger worden (en blijven ) heel normaal is en hebben soms geen respect met bepaalde opmerkingen of vragen. Ze moesten eens weten hoe het is... Nogmaals, een dikke knuffel en heel veel respect voor deze dames (en partner)
Iedereen denkt er wel eens aan om vader of moeder te zijn Zon lief klein kindje van jullie samen, dat lijkt zo ontzettend fijn Eenmaal de stap gezet, kan je niet snel genoeg zwanger raken In je fantasie ben je het kamertje al in orde aan het maken Maar wat als het maar niet lukken wil Je leven lijkt zonder kindje ineens zo leeg, zo stil Wat als je grootste mooiste droom misschien altijd een droom lijkt te blijven Je blijft niet altijd op die roze wolk drijven Iedereen in je omgeving lijkt wel een kindje te verwachten Niets kan jouw verdriet en pijn nog verzachten Wanneer zal je wens en je diepste verlangen uitkomen Zal het altijd een wens blijven, misschien mag je er alleen maar van dromen Meiden, ik weet wat jullie doormaken en hoe groot de wens is en hoop dan ook echt dat het niet alleen bij dromen blijft! Mijn duimen blijven draaien, en net zolang hopen tot alle mmm meiden zwanger zijn! Denk aan jullie! Je mag de moed opgeven.....maar nooit de hoop verliezen!
Wat een lief initiatief! Ik wil ook de lieve mmmeisjes die nog zo moeten vechten een hart onder de riem steken. Ik besef me heel goed dat ik nog geluk heb gehad dat ik het 'eindstation' nog niet van zo dichtbij heb hoeven zien, zoals sommige lieve mmmeisjes helaas wel Ik ben heel dankbaar, ook al is het nog zo pril en kan het nog mis gaan, dat ik het wonder van een zwangerschap tot zoverre mag meemaken. Ik gun het alle mmmeisjes echt heel erg en ik blijf hopen, duimen en bidden voor hen!
Heel erg mooi allemaal. Ik zit hier met tranen alles te lezen , en dat terwijl ik tot de gelukkige mensen hoor die na jaren toch hun wondertjes gekregen hebben Ik hoop dat dit Topic heel lang mag blijven bestaan zodat alle mmm meiden hier steun en toeverlaat en troost kunnen vinden in de mooie gedichten en gelukswensen van alle lieve meiden hier respect
Toen ik dit gedichtje in het boek las, rolden de tranen over mijn wangen. Het is precies zoals ik het voel...
Herkenbaar dames... Bedankt voor het begrip. Wij hebben het geluk dat we na de MMM een prachtige dochter hebben. Nu zijn we al weer een jaartje in de MMM en het resultaat lijkt verder weg dan ooit. Als geboortegedichtje hadden we: Een stille wens, werd een verlangen, naar jou, een kleine mens. Jij hebt onze hoop nu door geluk vervangen.
Mag ik 1 van mijn gedichten plaatsen? Vast wel : zo voel ik me als mmm meid. Lege maanden Mijn kindje zo heel klein Nu had je groot genoeg kunnen zijn Die negen maanden zijn haast voorbij maar schatje lief, waar ben jij.. Een lege buik, lege handen Gossie kindje wat doet het zeer Die datum te moeten passeren De droom die is er niet meer En het voelt alsof ik ben bestolen Van een ontzettend kostbaar bezit En ik met het gemis zal moeten leven omdat er meer dan dat niet in zit Geen beschuit met muisjes Of een ooievaar voor de deur Geen roze wolk en baby sokjes Maar slechts de dagelijkse sleur.
Mooi topic en wat een ontroerende gedichtjes! Gelukkig werd onze droom na vijf jaar werkelijkheid! Maar leef erg mee met de dames waarbij hun wens nog niet is uitgekomen! Weet goed hoe jullie je voelen!
Wat een super iniatief en mooie gedichtjes Ook vanaf hier een digi knuf voor iedereen die dit nodig heeft! xx
Een hele dikke knuffel voor iedereen en ik hoop dat alle pijn en verdriet uiteindelijk zal overgaan in de verwondering van het moederschap. Vergeten zal je deze tijd nooit, maar des te dankbaarder als het uiteindeijk wel lukt. Ik besef me elke dag wat een geluk wij hebben gehad en ik hoop dat voor alle lieve mmm-meiden er licht aan het einde van de tunnel is.
Vroeger zei ik altijd tegen mijn moeder "als ik later groot ben en ik word 30, dan neem ik 4 kinderen" Maar sinds ik hier op ZP meeschrijf schaam ik me echt voor mijn gedachten.... Hoe heerlijk naїef was ik toen Ik hoop dan ook dat van alle meiden hier hun dromen mogen uitkomen!
Mooi topic!! Bij deze ook een dikke knuffel voor alle meiden (en partners) die al zo lang moeten vechten voor een wondertje! Ik zie soms ook reacties van mede-forummers voorbij komen en bedenk me dan weleens hoe kwetsend sommige uitspraken kunnen zijn! Nogmaals een dikke knuff!!
Wat een lief initiatief!! Wij hebben heel wat moeten doorstaan om uiteindelijk zwanger te mogen worden. Wij zijn een mega succes verhaal en ik bezef met dat niet iedereen aan het einde van de mmm zo veel geluk heeft. Het doet me heel veel pijn om te lezen dat er toch stellen zijn die met lege handen staan na jrn van stijd. Ik heb geen gedicht maar wel dit: Een dikke kusss en een knuffel!
Ook hier hoop ik dat het voor alle mmm meisjes een keer raak mag zijn! Ik bid voor jullie! Ook een dikke knuffel van mij!