Ik ben nieuw op deze pagina (althans voor wat betreft de aanmelding). Ik heb een zeer onregelmatige menstruatie. Op vrijdag 5 oktober heb ik een heel heftige menstruatie gehad waarbij ik over de grond kroop van de pijn; bloedverlies viel reuze mee. Nu heb ik gisteren en eergisteren last gehad van bruinverlies (beetje roestige kleur), terwijl ik daar nog NOOIT last van heb gehad. Ben verder erg moe, beetje duizelig en heb een behoorlijk opgezette buik (darmen zijn van slag). Het trekt ook een beetje in mijn onderbuik. Sinds vandaag uit het niets een koortslip. Kan iemand me vertellen of de symptomen kunnen duiden op een zwangerschap c.q. innestelingsbloeding? Alvast bedankt.
Jeetje, als je over de grond kruipt van de pijn lijkt het me eerder verstandig even naar de huisarts te gaan. Sterkte
Dank je voor je bericht, maar ik heb er slechts een aantal uurtjes last van gehad en met een flinke dosis paracetamol was het weg. Dag erna nergens meer last van. Het bruinverlies van nu houdt me meer bezig.
Heb eerlijk gezegd geen idee. Cyclus duurt en erg lang en is ook nog eens heel onregelmatig. Ik weet dat de kans op een zwangerschap klein is, echter de symptomen van nu heb ik nog nooit gehad. Heb er eigenlijk tot vandaag niet zo over nagedacht, maar een aantal dingen vallen nu samen. Bruinverlies is overigens weg vandaag.
Dat is inderdaad lastig. Goh, maar als de 8e nu je menstruatie was, we zijn nu een dag of 10 verder. Het kan natuurlijk altijd, maar het lijkt mij dat je eisprong eerst nog moest komen, tenzij deze al is geweest. Jeetje, ik vind het best lastig. Heb je een beetje een idee wat je langste en kortste cyclus was? Of hield je dat niet eerder bij? Misschien wel voor jezelf handig dit doen. weet je nog wanneer je laatste menstruatie was? (dus niet die van de 8e)
Die was ergens in de laatste week van augustus; er zitten dus zo'n 5 weken tussen. Overigens opvallend, want normaal zit er echt langer tussen. Misschien maak ik er ook wel teveel van en moet ik gewoon ff testen, dan weet ik het zeker. overigens bedankt voor je snelle reactie!