Pijn bij lies linkerkant vanmorgen licht bloed verlies bij afvegen wie herkent dit bij innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door summertime1975, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Goedemorgen

    Ik heb een vraag voor de zwangere mama s wie herkent dit en is nu zwanger.
    Mijn laatste menstruatie was zondag 10 februari
    En als ik op de calculator af ga moet ik 1 maart een innesteling krijgen dus zou het een beginnende zwangerschap kunnen zijn?
    Het hele rare van alles is dat ik er maanden mee bezig ben( het nu eigenlijk uit mijn hoofd heb gezet omdat ik al een beetje op leeftijd ben ) en wel de pijn heb van mijn lies de hele dag en had gehoopt dat het weg ging en nu net vanmorgen zie ik met afvegen wat heeeeel licht bloed en nu lichte krampen of ik ongesteld wordt.

    Wie herkent dit en is nu zwanger?

    Groetjes van mij

    Poeh wauw wat spannend
     
  2. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Bedoel je dat 10 februari de eerste dag van je laatste menstruatie was of de laatste dag van je menstruatie? Want anders zit je nu pas op cyclusdag 17. En dat is als je het mij vraagt te vroeg voor een eventuele innesteling ;) ik zou dan eerder denken aan je eisprong.

    Hoelang zijn je cyclussen normaal?

    Je kunt ook nooit van een calculator uitgaan.

    Om je vraag te beantwoorden over de innesteling. Bij mij voelde het alle drie de keren als lichte krampjes en steekjes alleen bij nr2 ook roze slijm gehad.
     
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Idd wat @Loetje88 zegt, hier had ik voor en na innesteling zoals eigelijk altijd wat krampjes, en ik zag per toeval dat er 2 miniscule stipjes bloed op mn papiertje zaten na t plassen, had ze zo gemist kunnen hebben, 3 dagen erna testte ik positief (nu moet ik zeggen dat ik wel ongeveer wist wanneer t in zou moeten nestelen, want ben door ivf zwanger geraakt) :)
     
  4. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Lief dat je me terug reageert
    10 februari was de eerste dag na mijn laatste menstruatie

    Zo benieuwd ik ben al wat ouder en al een tijd aan het proberen om de natuurlijke manier dus hoop dat hij of zij blijft zitten.
     
  5. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Een app kijkt niet in je lichaam helaas,p. Je lichaam is ook geen robot dat je op dag 14 een ovulatie hebt. Hoe lang zijn je cycli? Vaak is het ca 3-5 dagen na je ovulatie dat het innestelt. Lijkt mij nu dus een beetje vroeg.
    Ik heb niets van de innesteling gevoeld
     
  6. Loetje88

    Loetje88 Fanatiek lid

    26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    3-5 dagen is te vroeg voor een innesteling doorgaans. Gemiddelde liggen meer tussen 6-10 dagen volgens mij.

    Maar dan nog zegt het niks als je niet weet hoe je cyclus in elkaar zit.
     
  7. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    Mijn cyclus is 4 weken
    Heb rose slijm en alleen bij afvegen en een klein streepje bloed op maandverband gehad maar ik was benieuwd naar de zwangere oudere vrouwen of ze dit herkennen
    Het zou voor mij echt een cadeautje zijn na 3 gezonde kinderen die al met keizersnede op de wereld zijn gezet
    Daarom juist heel bijzonder als het nu zou lukken na al een lange tijd op normale manier geprobeerd te hebben.

    Maar lief dat je reageert
     
  8. Charmed72

    Charmed72 Fanatiek lid

    8 mrt 2009
    1.318
    227
    63
    Vrouw
    Wat is ouder? :roflmao:
    Ik was wellicht ook wat ouder dan gemiddeld toen ik zwanger was van de tweede. Ik kon testen op de verjaardag van de eerste. Die test was positief maar die avond had ik gelijk bloedverlies. Ik dacht dat het over en uit was (kreeg daarna een black-out; toen ik later foto's terugzag van de verjaardag en vroeg wie die gemaakt had, bleek ik zelf de fotograaf geweest te zijn :eek:).

    Ik hoop voor je dat het bij dat lichte bloedverlies blijft en je een plakkertje hebt.
     
  9. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Dank je wel voor je reactie
    Ik ben 43 jaar dus eigenlijk alles al uit mijn hoofd gezet maar heb elke maand nog normale ongesteldheid maar dit niet mee gemaakt rose slijmverlies en een beetje licht rozig lichtbloed en mijn lies doet gelukkig ook geen pijn meer.
    Hoop ook zo stikum ontzettend dat het een zwangerschap gaat worden.
    De kleine zou ontzettend welkom bij ons zijn.
     
  10. meisje1977

    meisje1977 VIP lid

    1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Trouwens ik was 38 bij de eerste dus 43 vind ik wel mee vallen maar ik begrijp wat je bedoeld. Ik zit mij nu te bedenken het zou ook een ovulatiebloeding kunnen zijn. Bij een cyclus van 4 weken kan je wat later een ovulatie hebben dan dag 14 en dat je LF wat korter is
     
  11. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw
    Lief je reactie.
    Ik ben benieuwd,mijn laatste zwangerschap is inmiddels12 jaar geleden, en ik ben al super blij met mijn kinderen.
    Dus dit zou alleen al een cadeautje zijn stel dat het een beginnende zwangerschap is.
    Ik ben gewoon benieuwd wat dit kan zijn en ik heb geen rood bloed verloren wat normaal gepaard gaat betreft ovulatie cyclus maar bij mij was het echt heel licht rose meer naar slijm toe en niks in de urine alleen bij afgeven.
    En daarbij anderhalve dag pijn in mijn lies wat nu ook over is en een soort ligt krampachtig ongesteldheid gevoel.
    Het is nu alleen maar afwachten.
     
  12. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Zoals hierboven al gezegd: je kan niet uitgaan van een app of calculator. Een innesteling is niet op een ‘vastgestelde’ dag, maar zal ergens tussen 4 en 12 dpo zijn. Qua bloedverlies kan je lichaam soms afwijken van je ‘normale’ patroon.

    Gebruik je trouwens geen anticonceptie?
     
  13. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.566
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Hij of zij moet blijven zitten???:confused:
    Je zit (nu) op cd 18 van je cyclus en je praat of er al een zwangerschap aanwezig is! o_Oo_O

    Gezien je cycli lengte en je "klachten" ben ik voor 80% overtuigd dat dit een ovulatiebloeding was.
    En idd gooi die app aan de kant, grote kans dat je juist je kansen sterk verminderd als je "luisterd" naar wat de app je zegt.
     
  14. summertime1975

    5 mei 2017
    93
    4
    8
    Vrouw

    Ik gebruik geen anticonceptie ook geen condoom en ik heb geen Bloed verloren en ja via een calculator uitgerekend die zou kunnen zeggen 1 maart innesteling dus wat zou die 3 dagen dan uitmaken.Elk lichaam is anders het is gewoon afwachten maar ik heb geen Bloed verloren maar licht rose slijmachtig iets
     
  15. Maan14

    Maan14 Niet meer actief

    Is je ei niet gewoon laat? Je kunt daar door ook roze slijm verliezen.
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Een innestelingsbloedingkomt vaker niet dan wel voor, ik denk eerder dat het een ovulatiebloeding is hoor.
     
  17. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.566
    15.059
    113
    Nabij Utrecht
    Dag 17 een ei op een cyclus van 28 dagen is niet laat hoor, maar gewoon normaal (lf van 11 dagen).
    Mijn ei was ook altijd op cd 17 met een lf van 11 dagen (en cyclus van 28 dgen) ;);););)
     
  18. Maan14

    Maan14 Niet meer actief


    Die van mij is zonder hormonen op dag 20 :|:|
     
  19. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Zo sorry. Wist niet dat je boos werd:roflmao:

    Maar wat denk jij dan dat dat rose spul rose maakt?
     
  20. RoosAnne

    RoosAnne Actief lid

    23 feb 2018
    151
    156
    43
    Vrouw
    Ze zegt dat 10 februari de eerste dag is na haar menstruatie, dus ze is nu cd18 exclusief de dagen van haar menstruatie.
    Opmerking aan TO is dus: jouw cyclus begint op de eerste dag van je menstruatie en de laatste dag is dus de dag voor de nieuwe menstruatie.
    Hoeveel dagen heb je gemenstrueerd? Dat aantal dagen moet je even tellen bij die cd18, dan weet je op welke cyclusdag je nu ziet. Bij een cyclus van 4 weken (is 28 dagen) is het gemiddelde dat je op cyclusdag 14 een eisprong hebt en dan op cyclusdag 23/24 een innesteling. Dat is waarschijnlijk ook de data waar jouw app vanuit gaat. Maar dit zijn gemiddelden.
    Echter weet je nooit wat je lichaam doet. Ik heb cycli gehad van 33 dagen en van 24 dagen en alles er tussen in. Je kunt dus nooit 100% zeker zijn van je eisprong en de eventuele innesteling. De meeste zekerheid heb je als je bedenkt wat je langste cyclus was, dat aantal dagen te nemen voor je huidige cyclus en de dag daarna te testen. Dus stel je voor.. je langste cyclus was ooit 30 dagen, dan kun je op dag 31 (dag van de nieuwe cyclus) of dag 32 testen.

    Stel je voor je hebt een cyclus van 28 dagen en je hebt een eisprong gehad rond dag 14 en je hebt ook nog 4 a 5 dagen gemenstrueerd voor 10 februari, dan zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Maar dat zijn een hoop voorwaarden die dan moeten gelden.
     
    summertime1975 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina