Zonder eisprong ook ongesteld?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yvanka89, 25 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraag..

Heb je altijd een eisprong als je ongesteld word ?
    Bij mij werken de ovulatie niet en temperaturen ook niet...
    Maar word wel gewoon ongesteld zegt dat genoeg ?

2. babywonder

babywonder Actief lid

6 dec 2014
    418
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel je dat ze niet werken? Krijg je geen donkere lijnen op je ovulatietesten? En stijgt je temperatuur niet op ongeveer de helft van je cyclus?

Dat je ongesteld wordt is overigens geen zekerheid dat je ei is gesprongen die maand. Kan ook gewoon baarmoederslijmvlies zijn dat zich loslaat.

3. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Temperatuur blijft eigenlijk hetzelfde en ik krijg
    Geen knallers met de testen wel donkerde maar geen knaller

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    In principe kun je inderdaad geen eisprong hebben en wel menstrueren.

5. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij zou je dan geen regelmatige en normale lengt hebben voor zover ik weet.

Misschien dat je gewoon geen knallers piest? Kunnen de donkere strepen je piek zijn? Komt dit overeen met je NOD?

Hoe lang ben je al gestopt met eventuele hormonale anticonceptie? Edit: Ik zie dat je 10 januari gestopt bent. Wanneer is je eerste en evenueel 2e menstrutie geweest?

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Als je een eisprong hebt, moet er een menstruatie volgens als je niet zwanger bent.

Heb je een menstruatie, dan geldt niet dat je automatisch ook een eisprong hebt. Soms komt het voor dat je lichaam wel een onttrekkingsbloeding krijgt, maar dat er geen ovulatie geweest is.

7. olivia23

olivia23 Niet meer actief

Ik zou dan een keer clearblue met smiley gebruiken als ik jou was... Dan weet jr het zeker!

8. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hoi ts, zie ik in je handtekening dat je pas dit jaar in januari gestopt bent met de pil? Want in dat geval denk ik dat je "gewoon" aan het ontpellen bent en wellicht idd nog geen eisprong hebt gehad. Ik zou zeggen zoek eens op ontpellen binnen dit forum dan vind je vast veel info. Succes

9. Yvanka89

Yvanka89 Lid

3 jan 2015
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben voor het laatst 10 januari ongesteld geweest. Dit was 26 dagen na de ontrekkingsbloeding van de pil... dus heb er een beetje rekening mee gehouden dat ik 9 maart ongeveer weer ongesteld moet worden.
    Deze week had ik wel last van witte afscheiding...
    Maar ik maak me zelf een beetje druk dat ik geen eisprong heb want ik voel namelijk niks en met de ovulatie testen heb ik geen echt knallers ze worden wel donker maar niet zo donker als het controle streepje of donkerder. En mijn temperatuur veranderd ook niet. pff ik word gek..

10. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik snap dat het heel naar en onzeker is! Maar denk echt dat je er nog niet zoveel over kunt zeggen aangezien je nog maar 1 normale menstruatie hebt gehad. Ben bang dat je echt wat mndn geduld zult moeten hebben. Heb zelf niet hoeven ontpillen maar denk dat er genoeg meiden zijn die ervaring hebben. Kan me iig wel voorstellen daf de eerste menstruaties gewoon nog een soort van chemisch voor geprogrammeerd zijn door jaren hormonen en het echt nog wel even kan duren. Hou je taai

11. Zwangeresje

Zwangeresje Bekend lid

5 dec 2014
    545
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is snap dat je je daar druk over maakt, deed ik ook en het gebeurde ook. Kijk maar in mijn handtekening. Maar dat is ook helemaal goed gekomen, dus bij jou vast ook!

Deel Deze Pagina