Hey dames, Ik ben een beetje verward.. Op 21 januari werd ik laatst ongesteld, op 4 februari voelde ik heel duidelijk mijn eisprong (wat ook kan kloppen met de laatste ongi?) dus normaal zou ik woensdag 18/2 ongesteld moeten worden. Nu dit is tot nu toe niet gebeurd, heb woensdag dan ook een zwangerschapstest gedaan (2 voor 5 van kruidvat) maar deze was negatief.. Ik ben sinds gisteren wel erg misselijk, niet dat ik moet spugen maar gewoon een zwaar gevoel in mijn maag. Verder voel ik me redelijk, af en toe een pijnscheut in mijn liezen maar nog niks dat echt wijst op een menstruatie. Bij mijn eerste 2 zwangerschappen merkte ik meteen aan mijn borsten dat ik zwanger was maar deze keer geef ik nog borstvoeding aan mijn dochter dus mss mis ik daardoor een belangrijk symptoom? Ik twijfel nu om opnieuw te testen maar heb wel schrik voor opnieuw een negatieve test. Wanneer zouden jullie opnieuw testen? Bedankt!
Opnieuw testen meis. De meeste dames voelen ook het groeien van heet eitje en niet zo zeer de eisprong dus misschien heb je je eisprong iets later gehad. Ik kan niet in je lichaam kijken dus ik denk maar gewoon even met je mee
Gohja, is een beetje moeilijk om op te antwoorden Hoe waren je andere cycli? Ik heb al bijna alle denkbare symptomen gehad ondertussen dus ik weet niet of je daarop mag afgaan... Maar, geen rood = geen nood, alles kan nog!
Ik ben terug beginnen menstrueren sinds mijn dochtertje 13 maand was, ze word nu volgende maand 2j en eigenlijk sindsdien redelijk mooie cyclussen gehad, eens 28 dagen eens 32 dagen terwijl ik voor mijn eerste zwangerschap gewoon geen cyclus had (PCOS) en dus soms 6 maand niet ongesteld werd. Is inderdaad een moeilijke en ik wil nu ook niet opnieuw te vroeg testen.. Als ik morgen ga testen zou ik dan al (indien ik zwanger ben) een positieve test kunnen hebben? Of toch nog te vroeg? Die misselijkheid is compleet nieuw voor mij, ik heb echt reuzehonger maar als ik dan gegeten heb dan voel ik me echt niet lekker, zwaar gevoel en misselijk. borsten zijn wel iets geprikkeld maar zoals ik zij nu ik nog borstvoeding geef is dat niet echt iets waar ik op kan afgaan, al vind ik mijn productie ineens wel op een heel laag pitje (maar dat kan dus ook bij aankomende menstruatie...) Word gek van het getwijfel, hopen, ...
Ik ben ook 21 februari voor het laatst ongesteld geweest. Alleen was dit voor mij de laatste ongesteldheid met de pil. Nu had ik ook in de ideale situatie op 28 dagen gegokt. Dit was ook afgelopen woensdag. Nu ook getest woensdag en ook negatief. Ik wacht zelf af en test zondag nogmaals. De kans dat is zwanger ben acht ik klein. Wel hoop ik ergens op een ongesteldheid. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Hallo dames ook ik weet het ff niet meer.. vorige maand kreeg ik 2 dagen voor nod bruinverlies en dag later de ms.. maar nu heb ik vandaag mijn nod en heb vanochtend ook testje gedaan van de kruidvat. en wat bleek een witte omo test !? Zou ik dan ook later mijn eiersprong hebben gehad ?
Bij mij zag ik op de kruidvat 2 voor 5 eerst ook niks en later bijna niks.. hen toen duurdere testen gedaan en daar kwam wel duidelijk positief nieuws uit!! Ik zou wachten totdat je een week overtijd bent.. succes!+
Dank je wel, ik zal nog eens langs de apotheek gaan voor een andere test Nog steeds geen ongi te bespeuren dus ik koester nog hoop!
Ik zou inderdaad wat later nog eens testen. misschien is je cyclus iets langer of doet het eitje er iets langer over om in te nestelen. Misselijkheid is bij iedereen anders, bij mij begon het pas met 7 weken. Hopelijk zie je snel een streepje