Latere tempstijging

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Killo86, Sep 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Killo86

Killo86 Actief lid

Feb 28, 2012
    173
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!!
    Ik had zaterdag een temp van 36,6
    Zondag 36,8 maandag 36,6 en nu vandaag dus 37,1 zo is hij altijd na mijn eisprong maar nu heb ik dus sterk het gevoel dat ik m'n ei zondag middag gehad heb aangezien zaterdag gerommel voelde en zondagmiddag ik toen een enorme druk voelde een half uur en daarna totaal geen klachten meer gehad..
    Kan het dat mijn temp maandag dan nog laag is gebleven en pas vandaag is gaan stijgen ( heb uiteraard alleen s'ochtends gecontroleerd )
    In mijn vorige cyclussen steeg hij vaak de dag na de lage temp gelijk al
    We zijn al zeker 1,5 jaar bezig dus heb al een aantal maanden getempt
    Mijn ei is ook nu voor de tweede maand ineens naar dag 21 geschoven en voorheen rond dag 17 vreemd was ne zo blij met een korte cyclus haha
    Hoop dat jullie antwoord weten
    Groetjes

2. Killo86

Killo86 Actief lid

Feb 28, 2012
    173
    0
    0
    Niemand?? X

3. cbertens

cbertens Actief lid

Feb 10, 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Kun je ook je temp kaart in een berichtje zetten?

4. Walleke

Walleke Lid

Sep 17, 2012
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij stijgt mijn temp vaak pas na 2 dagen, soms zelfs pas na drie. Kan dus prima, hoor!

5. Killo86

Killo86 Actief lid

Feb 28, 2012
    173
    0
    0
    Heb deze keer geen kaartje gemaakt heb alleen rond de verwachte eisprong een paar dagen getempt tot de stijging zodat ik ongeveer weet wanneer ik ongesteld moest worden ivm m'n latere eisprong ineens :) heb al heel wat rondes getempt en ovu testen gedaan dus vorige maand dacht ik even niets doen maar duurde m'n cyclus ineens langer dus toch rondom ei ff checke;):D

Share This Page