na een jaar nog moe?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door djellybelly, 6 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    hai ik vroeg me af of er meerdere meiden hier last van hebben?

    fay is een jaar geleden geboren met een keizersnede nergens geen last van gehad!

    maar waar ik wel zo last van heb is het moe zijn pfffff

    gister naar duinrell geweest heel de dag en ben nu echt t emoe om het huis te gaan doen zou zo heel de dag kunnen slapen!
     
  2. susanne1979

    susanne1979 Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Heb je je ijzer al eens laten controleren? Slaapt Fay wel door? Gebroken nachten kunnen je ook veel energie kosten.

    Ik ben ook ontzettend moe maar dat komt omdat Tim nu weer een periode (nu alweer 3 wkn) heeft dat hij in de nacht weer een keer wakker wordt. Omdat dit niet elke nacht is , is dat juist erg vermoeiend...
     
  3. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    heb alles al een keer laten testen 2x ofzo maar alles is goed slik ook vitamine tabletten en fay slaapt al vanaf jongst af aan door dus dat is het niet!
     
  4. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Misschien heb je je bloeddruk te laag.
     
  5. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    nee alles is al een keer gecontroleerd bij de dokter
     
  6. Monique76

    Monique76 Niet meer actief

    Hoi,

    Dit klinkt me bekend in de oren. Ik ben nu ook steeds heel vaak moe. 's avonds ben ik afgebrand en als ik in de bank zit dan val ik zo in slaap.

    Nu moet ik ook wel zeggen, dat mijn kleine meid zeer actief is en momenteel alleen maar zichzelf omhoog hijst, wil lopen en overal aanzit waar ze niet aan mag komen. Dus als ze op bed ligt ben ik blij dat ik ffe bij kan komen.

    Groetjes Monique76
     
  7. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ken het ook. Sinds mijn meisje is gaan lopen, moet ik er steeds achteraan. Ze haalt de gekste stunts uit :D
    Maar als ze s'avonds op bed ligt, ben ik ook echt helemaal versleten en ga ik languit op de bank liggen.
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Vergeet ook niet dat een kind hebben ook flink wat energie kost he.
    Vroeg uit bed,kleine aandacht geven enzo,huishouden,sommige werken erbij ook,enz.....
    Ik heb er niet echt last van,alleen met dit warme weer wel heel erg mja wie niet.
    Misschien ff opnieuw je ijzer laten prikken>
     
  9. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Zo uitgerust en fris als ik was voor ik kids had heb ik me al ruim 2 jaar niet meer gevoeld hoor...

    Ik ben ook elke avond weer blij als iedereen in bed ligt en de dag voorbij is.

    Hoort gewoon denk ik bij het meoder zijn. Ik ben nu van ong 7 tot 7 voortdurend in de weer (en dan savonds nog ff was vouwen en strijken of ff dweilen) terwijl voorheen had ik ook tijd om ff gewoon te zitten terwijl nu altijd iemand me wel nodig heeft.
     

Deel Deze Pagina