Ik zie vaak websites voorbij komen waar ik niet eerder van gehoord had. Helaas staan ze tussen alle reacties, waardoor ik ze niet terug kan vinden. In dit topic kan je dus delen waar jij je babykleertjes koopt/hebt gekocht (met foto's er bij is natuurlijk leuk!).
Kleertjes.com, kinderkleding-tekoop, Liefslila, nin9, Stralendpuur, nextdirect, mango, Wehkamp, Zalando, bol, enzzz Dit is van Stralendpuur (zit op FB); (haal de foto later wel weer weg!)
Www.Kleertjes.com Hippe Beebjes Home | Once upon a pink cloud Baby & Kinderkleding, Schoenen en Accessoires! En dan de bekende websites; c&a, wehkamp, zalando, h&m etc
Zeeman, Wibra, Hema. En de 'bekende' merken soms. Dirkje, noppies, feetje. Alleen als het korting heeft, anders vind ik dat echt te duur.
H&M, Hema, Wibra, soms zeeman. In het verleden kon je tijdens het prijzencircus nog wel eens leuke dingen voor weinig geld op de kop tikken bij V&D, maar ja, dat kan niet meer. Er komt bij ons in de stad straks een Zara in het oude pand van de V&D, hebben ze ook wel eens leuke dingen!