Bedank ideetjes

Discussion in 'De lounge' started by Roozjuh, Sep 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Wij krijgen zomaar vanuit het niets 2 mega mooie grote kasten van iemand. nu ken ik die persoon totaal niet (alles via fb gedaan) en nu wilt ze de kasten zelfs brengen omdat wij geen auto hebben en zij een busje hebben dus is het voor hun geen enkele moeite. schatten van mensen zijn het en ik wil als bedankje dus iets geven. maar wat geef je 2 onbekende mensen om te bedanken voor al hun hulp?? ik zie op haar fb-pagina dat ze 2 zonen heeft. misschien een pakketje maken voor het hele gezin? wilde voor haar bos bloemen halen ofzo en voor hem kratje bier. maarja geen idee of hij bier drinkt :p dus misschien dat iemand hier ideeën heeft ??

2. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Ik denk dat je al een goed idee hebt! Of in plaats van bier wijn :) En tsja, dat weet je vooraf niet wat hij lekker vindt :)

3. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik zou een leuk pakketje maken. Met nootjes, chocolade, drinken enzo.. Valt hier altijd met verjaardagen goed in de smaak;)

Of een nationale bioscoopbon?

4. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

Jun 24, 2011
    2,177
    0
    0
    De kempen
    wat super lief van ze! bedank pakketjes doen het altijd goed, bij de action heb je heel veel voor heel weinig. En zo iets leuks voor het hele gezin?

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    heb nog een leuk mandje die ik wil vullen. zat te denken aan een biertje, wat chocola. en verder dan dat kom ik niet :p
    wil wat losse dingetjes erin doen, voor iedereen wat lekkers

6. MoedervanSafia

MoedervanSafia Fanatiek lid

Mar 10, 2013
    2,803
    4
    38
    Speelgoed voor de kinderen? (Bij de action genoeg keuze)
    Verder zou ik gewoon inderdaad een mandje maken met allerlei lekkers zoals;

stroopwafels, bonbons en noem maar op.

7. Lionne

Lionne Fanatiek lid

Oct 24, 2011
    3,450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Je kunt er ook een fles jus d'orange in doen. Dat lust iedereen. Wijn of bier weet je nooit zeker...

8. tassie

tassie Fanatiek lid

Mar 23, 2006
    1,888
    0
    36
    Een pakket met wijn-kaas-nootjes-dipstokjes-tapenade-olijven etc.
    Je kunt ook een pakketje maken op kleur. Bijvoorbeeld rood en geel verpakkingen (amstel bier, naturel chips, gele m&m's, kaas, duyvis pinda's, rode wijn etc. met rode servetjes en kaarsen ofzo).
    Je kunt ook een mooie plant kopen.

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    Jus d'orange vind ik wel een goed idee. Die ga ik ff op t lijstje zetten :p tapenade ook goed idee, wat toastjes erbij.

Share This Page