Het is al de 6e keer dat Sesamstraat verschoven wordt . De kinderen en ouders worden er gek van . Ben jij ook van mening dat dit niet kan laat dan je stem horen op http://sesamstraat-tijd.hyves.net
Nou ik vind het heeeeel vervelend! En dat t steeds moet wijken voor dat PIEP sport wordt ik ook gek van
Helemaal en hartgrondige mee eens.. Ik heb de NPS een mail hierover gestuurd een tijdje terug, en ik kreeg zo'n nietszeggend antwoord terug en daarna nooit meer wat gehoord.... Ik zal eens kijken of ik hem nog heb...
Gevonden: Wat heb je hier nou aan? Maar goed, ik moet er wel eerlijk bij zeggen dat ik 17.00 een betere tijd vind voor Sesamstraat, dan 17.30... Dan zitten we namelijk bijna altijd te eten, en nu is Jelle klaar met Sesamstraat en ik zet het eten op tafel... Iedereen blij...
Bij ons is het precies andersom. Wij zitten vaak om 17 uur aan tafel te eten, maar gelukkig heeft papa de ene week late dienst en dus nu mag Kylian zijn broodje om 17 uur voor de tv eten . Maar ja dan pak je alles, meneertje instaleert zich met stoel aan de salontafel, mama doet de tv aan en wat denk je SCHAATSEN , niks geen sesamstraat. En dan moet ik een verdrietig mannetje uitleggen dat er vandaag geen sesamstraat is. Groetje sAnita