Mischien dat je met je baas kunt overleggen. Het is heel erg aannemelijk dat hij je niet met vakantie laat gaan omdat je dan idd geen vakantiedagen hoeft op te nemen wanneer je ziek bent. Stel je voor van dat je wel je vakantiedagen inlevert, maar toch mag gaan en ziekgemeld kan blijven of zo. Als dit tenminste wettelijk zo mag. Mischien gaat hij daar wel mee akkoord?
vind het bij jullie dan wel raar geregeld .. ik werk zelf als leidinggevende bij een groot winkelbedrijf maar bij ons wordt t altijd heel anders bekeken eerst kijken we naar de aard van de ziekte .. als je daar mee op vakantie kan en je de vakantie al geboekt had (uitzonderingen daargelaten ivm stress enz) dan melden we je bij de dag van vertrek beter en als je weer terug bent van vakantie dan melden we je weer ziek het kost je dan wel al je vrije vakantie dagen (maar daar zijn vakantiedagen ook voor ) maar wel met behoud van je loon. ik vind dat werknemers en werkgevers elkaar tegemoet moeten komen ook in deze dus .. suc-6 verder
Is Me2 hier op de site niet een arbeidsrechten advocaat? Misschien weet zei hoe de vork in de steel zit. Ik denk dat aan beide kanten van het verhaal wel een logisch belang is. Maar hoe dat rechtstechnisch zit? geen idee.
Ik zou het voorleggen aan het uwv. Aangezien je klachten door de zwangerschap komen en je daarvoor in de ziektewet zit. Volgens mij mag je nl. gewoon op vakantie als je het an te voren doorgeeft. Je baas kan dit volgens mij niet maken. Ik zoun trouwens niet eens meer voor hem willen werken... Succes! Ik zou trouwens gewoon lekker gaan. Al is het maar om te ontspannen met je family