wat vinden jullie van deze naam. en dan op zn engels uitgesproken. mn vriend droomde van de baby en toen had hij de baby in zn slaap deze naam gegeven.
Ik vind het wel lekker klinken! Vind Lynn een hele mooie naam (mijn man helaas niet) maar met Laura er voor kan het ook nog prima.
mn vriend is half iers. en zn opa en oma wonen nog in ierland. en mijn naam(wendy) is officieel engels. en zijn naam(roy) ook. dus dat vinden we wel leuk. wil geen standaard naam.
en bedankt [-X nee ik vind mijn naam wel mooi maar ja je raakt eraan gewend maar vind laura lynn samen niet zo super of je moet ze apart doen..
Ik heb idd direct associaties met Laura Lynn, de zangeres...en dat vind ik me toch een vreselijk mens! Maar als jullie het mooi vinden,...waarom niet?
mn vriend vind het vooral een mooie naam. die droomt over de baby en noemt de baby in zn slaap laura-lynn. haha ik heb ook liever een andere naam. maar heb nog genoeg tijd voor een naam te verzinnen
Het klinkt best mooi hoor, maar het is niet zo'n handige naam. Zie je het gebeuren dat ze op de peuterspeelzaal allemaal (leidsters, kindjes) de naam goed uitspreken? En je kind zal er later misschien ook niet zo blij mee zijn dat ze haar naam altijd moet spellen, aangezien het als lohwralin gaat klinken.. moet ze spellen: l-a-u-r-a - l-y-n-n..
Ik vind Laura een prachtige naam. Persoonlijk houd ik niet van dubbele voornamen en zou dus voor 1 kiezen.