Laura Lynn is idd de naam van een Belgische schlagers (of hoe schrijf je dat) zangeres. Heeft zij ook niet een duet met Frans Bouwer gezongen? Ik denk dat je kindje dan met haar geassocieerd wordt en dat zou wel zonde zijn...
ik heb ook nog een hele tijd om een mooie naam te bedenken. maar deze naam zei mn vriend steeds in zn slaap. dus dacht zal even vragen wat jullie ervan vinden. nu noemen we de baby gewoon bambino. hihi liefs
nee haha. hij was met de baby(meisje droomt hij) in de speeltuin. en toen zei hij steeds haar naam. de baby was toen al 1 jaar haha. vond het zo lief
Ik vind het een beetje country & westernachtig klinken, howdeehow, it's Laura Lynn, jeeeehaaa. Los van elkaar vind ik het wel leuk of als tweede naam. Vooral Lynn vind ik een leuke naam.
ik vind het wel heel mooi, laura-lynn op zijn nederlands vind ik niet mooi, en uitspreken als lorhralynn matig, maar lorhra lynn op zijn nederlands uitspreken dat je looraalyn ( gewoon loralynn dus) krijgt vind ik wel heel erg mooi ( snappen we het nog een beetje )
In mijn klas zal een aantal jaren geleden Laurelynn. Een erg leuke meid. Dus de naam spreekt met wel aan. Mijn eigen dochter heet Lynn dat zal er ook mee te maken hebben Succes met kiezen! Mayke