Hier een update. Dat ik al in de malle molen was beland was al duidelijk. Maar nu is het begin er echt. Om de paar dagen heen om eitjes te meten. Om de paar dagen de pijn van die rottige echo in mijn buik. Afschuwelijk, voel me er flink kut bij. En dan te bedenken dat dit nog maar net gaande is. Hoeveel mensen, waarvan veel van jullie lopen al veel lnager in het ziekenhuis. Wat vreselijk zeg. bah...sterkte allemaal. Ik ben niet veel meer op deze site, maar ik hou jullie op de hoogte.
Sterkte en heel veel succes! Me duimen draaien overuren! Dat het ons allen mag lukken! Groetjes Marjo
He meis, Helaas ook welkom hier! Mag ik vragen wat voor behandeling je ondergaat? of zijn jullie nog bij het OFO? Heel veel succes en ik hoop dat je eierstokjes de volgende keer iets mooier gaan liggen! Liefs Elmo
Hey, Wat jammer dat ik je hier ook welkom moet heten. Ik hoop dat de echo´s volgende keer niet meer zo´n zeer doen. Succes Elvira
dank jullie voor het medeleven. Wat betekent OFO? : Ik heb PCO en waarschijnlijk ook endometriose. Ze gaan nu eerst mijn cyclus volgen. Heb een kuur gehad en moest op de 3e dag bloed prikken. Toen op 11de dag echo, 14 dag echo en 16de dag moet ik dus weer. (Aankomende vrijdag) en vandaag weer bloed geprikt om te kijken wat mijn hormonen doen. het eerste deel van de cyclus leek goed te verlopen, maar nu niet meer. Mijn ene eitje is niet gegroeid en de ander nauwelijks. Vrijdag hoor ik wat ze verder gaan doen om er toch voor te zorgen dat ik een eisprong krijg. waarschijnlijk provera in combi met clomid. Maar goed, dat weet ik nog niet zeker. we zien het wel. Ben gelukkig nog jong en heb alle tijd, maar toch ga ik me er niet beter op voelen.
Je leeftijd zegt helemaal niks meid! Je wordt er niet gezonder op en je problemen zijn er niet minder door. Je ondergaat hetzelfde als ieder ander. Ik haat het echt als mensen zeggen: gelukkig zijn jullie nog jong...alsof ik er iets mee opschiet zeg Maargoed, PCO en w.s. endo..lekker dan! OFO is Orienterend Fertiliteits Onderzoek...daar beginnen de meeste mee. In jou geval ligt het misschien anders, omdat ze al een vermoeden hebben. Heel veel succes met de onderzoeken, dat is al een hele dagtaak. We weten er alles van. Schuif aan en neem ook een bakkie, babbel gezellig mee! Elmo
Welkom hier! Het is niet niks he als je zoiets te horen krijgt! Weet er alles van wanneer mensen gaan zeggen dat je nog jong bent en dus ook nog alle kansen hebt! Het heeft niks met leeftijd te maken maar met het lichaam! Succes! liefs nannie
Hey Laura, blij weer wat van je te lezen meid. Hoe bevalt het je -tot nu toe- bij dokter T.? Legt ze je alles wel duidelijk uit? Ik vond in het begin dat ik zo'n stroom van informatie te verwerken kreeg. Vaak komen de vragen ook buiten he.. En je bent nog jong, net zo jong als ik ben, maar dat doet niets af aan het feit dat het voor ons net zo moeilijk is als iemand van 10 jaar ouder.. O ja nog een kleine tip als bij jou de echo's zo'n pijn doen, probeer eens om tegen te drukken. Dus als het ware je bodembekkerspier aan spannen, dat wil nog wel es helpen! Veel succes! Liefs Marjo
Deze arts is heel duidelijk. Voor de enorme info stroom neemik toch mijn hubbie iedere keer maar mee. Vandaag weer geweest en er is 1 eitje die er goed uitziet. Woensdag moet ik weer heen voor een follikelmeeting en voor de gemeenschapstest. Lief dat jullie allemaal zo meeleven. Ik leef ook met jullie allemaal mee. xxx